Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » A Mineshafter-em egyfolytában...

A Mineshafter-em egyfolytában becrashel ha elindítom mi lehet az oka?

Figyelt kérdés

Ezt írja ki a Mineshafter:


---- Minecraft Crash Report ----

// I blame Dinnerbone.


Time: 2014.11.17. 14:02

Description: Initializing game


org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)

at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)

at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)

at bsu.am(SourceFile:523)

at bsu.aj(SourceFile:352)

at bsu.a(SourceFile:299)

at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120)



A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:

---------------------------------------------------------------------------------------


-- Head --

Stacktrace:

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)

at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)

at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)

at bsu.am(SourceFile:523)

at bsu.aj(SourceFile:352)


-- Initialization --

Details:

Stacktrace:

at bsu.a(SourceFile:299)

at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120)


-- System Details --

Details:

Minecraft Version: 1.8

Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1

Java Version: 1.7.0_67, Oracle Corporation

Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation

Memory: 19096488 bytes (18 MB) / 161931264 bytes (154 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)

JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M

IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0

Launched Version: 1.8

LWJGL: 2.9.1

OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.

GL Caps:

Using VBOs: No

Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.

Type: Client (map_client.txt)

Resource Packs: []

Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null

Profiler Position: N/A (disabled)



2014. nov. 17. 14:08
 1/6 Tengor ***** válasza:
VGA driver fenn van?
2014. nov. 17. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated


milyen VGA kártyád van mert arra panaszkodik

2014. nov. 17. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Nincs fent, de béna a gépem is.
2014. nov. 17. 14:10
 4/6 A kérdező kommentje:
a video kártyám: asus direct cu II top
2014. nov. 17. 14:14
 5/6 anonim ***** válasza:

Ebből pont nem derült ki a VGA-d pontos típusa. De biztos, hogy a videokártya driver a gond.

A Windows alap drivere nem támogatja az OpenGL-t (vagy talán egy alacsony verziószámig van támogatás, de szinte semmire sem jó), így telepítened kell a videokártyádhoz való drivert, amit az AMD honlapjáról tudsz leszedni, vagy rajta van a kártyához adott CD-n/DVD-n.

Szóval ne eszközkezelőből, meg Windows Update-en keresztül frissíts, mert az csak azt az OpenGL alapú alkalmazásokhoz használhatatlan drivert fogja frissíteni.

2014. nov. 17. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
kösz most már elindul:D!
2014. nov. 17. 14:48

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!