Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender cicles ben hogyan...

Blender cicles ben hogyan lehet renderelni?

Figyelt kérdés

Hogyan lehet úgy renderelni filmet képet hogy pl csak a Vireframe vagy csak a Solid vagy csak Textura látszik.


Nem akarom hogy samplingeljen.



2015. ápr. 27. 21:59
1 2 3
 1/21 tabaki ***** válasza:
Bocs, de akkor mi szükség a Cyclesre?
2015. ápr. 28. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
Mert én abban modellezem meg animálok de nem akarom abban elmenteni. Hogy lehet megcsinálni hogy lebutítani?
2015. ápr. 28. 22:58
 3/21 tabaki ***** válasza:
Nem egészen értem, átkapcsolsz Cyclesről Blender Rendererre, a tárgyaknak hagyományos anyagokat adsz, és annyi. Se a modellezésben, sem az animálásban nincs szerepe, csak a megjelenítésben.
2015. ápr. 29. 02:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:
Igen de nem veszti el a cicles texturákat meg beállításokat ha átváltok utána később vissza akarok térni?
2015. ápr. 29. 21:45
 5/21 tabaki ***** válasza:
Természetesen az anyag- és a textúrapanel F betűs gombocskájával meg tudod óvni a használaton kívülre került anyagokat a kidobástól, de szerintem ne keverd a ketőt, mentsd a kétféle megoldást két külön fájlba.
2015. ápr. 29. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 tabaki ***** válasza:
+kettőt
2015. ápr. 30. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 A kérdező kommentje:

És . Hogy kell görbén végigvezetni valamit úgy hogy nem curve modifier el csinálom mert akkor torzul hanem mint egy kisvonat csak az originjeit vezetem végig.


De úgy hogy a görbe felénél meg tudjam állítani tehát az animációt meg tudja szakítani a görbén aztán telik az idő és fojtatja tovább az útját .


Ezt sehol nem látom csak olyat ahol lejárja a görbére kiszabott utat.

2015. máj. 3. 10:34
 8/21 tabaki ***** válasza:
2015. máj. 4. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 A kérdező kommentje:

Hát ez nagyon jó de van pár dolog amit nem értek.


Hogy csinálod azt meg hogy az irány és a kék kocsi közt van egy kis távolság? Ha ugyan azon az úton vannak animálva vagyis időben van előrébb tolva az irány akkor amikor megáll ,a kék kocsinak rá kéne hajtania és mivel track to ránéz fel kéne fordulnia de nálad mintha az irány és a kék kocsi közt lenne egy fix távolság mintha az irány a parent lenne és azt követné a kocsi . de nem azt követi mert a vezetőgörbét követi és az irányra csak néz.

Én is megcsináltam ezt hogy lemásoltam az irány animációját majd beillesztettem a kocsi animációjába persze kitöröltem a régit és nálam ha nem tolom el időben a kettőt akkor a kocsi felfordul mert saját maga alatt van az irány amire néznie kéne .Ha meg eltolom akkor ha megáll az irány akkor bevárja a kocsit ami ráfut és megint felfordul .De nálad nem fut rá ezt nem értem.

2015. máj. 4. 23:51
 10/21 tabaki ***** válasza:

A 'Clamp to' hozzárendelés erősen eltér a 'Follow Path'-tól. Itt a görbének nincs animáló szerepe, amely meghatározná, hogy melyik pillanatban hol kell lennie a tárgynak, csak arról gondoskodik, hogy rajta legyen a vonalon. Azt, hogy éppen hová kerüljön, te határozod meg a tárgy mozgatásával. A módszer egyszerű: 'Clamp to'-val ráteszed a kocsit a görbére, és G megnyomása után addig húzgálod, míg a kívánt kezdőpozícióba nem kerül. Itt a szokásos módon, I lenyomásával rögzíted a fázis Location értékét. Ugyanígy teszel minden lényeges időpontban. A 'Clamp to' esetén nem tudod beállítani a 'Follow Path'-ból ismert görbekövetést (Follow Curve), tehát a tárgyad nem fog a görbe irányába fordulni. Ezért van szükség az Emptyre, amelyiket a tárgy egy 'Track to' hozzárendeléssel becélozhat. Az Empty saját, független animációval mozog, ugyanarra a görbére illesztve, de az azonos pillanatokban mindig valamivel a tárgy elé helyezve. Egyelőre (???) nem találtam olyan megoldást, amellyel egymáshoz lehetne kapcsolni őket, és valóban az egyik mozgatása határozná meg a másikét. Emiatt ez kényelmetlenebb, mint a 'Follow Path', ahol lehetőséged van a sorban hátrább lévő tárgyak késleltetésére -- viszont a kulcspozíciók manuális beállításával tetszésed szerint szabályozhatod a sebességet és a leállásokat. A következő próbafájl ugyanígy készült, az Eptyket és minden egyes kocsit külön animáltam, csak a megfelelő „egymásra nézés” jelenti a kapcsolatot a tárgyak között:


[link]

[link]

2015. máj. 5. 04:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!