Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Melyik programmal tudnék...

Melyik programmal tudnék normálisan képet vágni és . Png-be menteni magát a vágott részt? Photoscapeval és painttel próbálkoztam, nem sok sikerrel jártam. (kezdő vagyok, trollok kíméljetek)

Figyelt kérdés
2015. szept. 15. 19:07
1 2
 11/13 tabaki ***** válasza:

„Sokkal többet nem tud az újabb sem”


@#10:

Csak éppen ez a jelentéktelen apróság meghatványozza a program lehetőségeit, ezért gondoltam, hogy érdemesebb azt letölteni, de igaz, ami igaz, erre az egy feladatra megfelel a gyengébbik is.

Egyébként meg nem bánnám, ha Kérdező is tisztázná végre, hogy tulajdonképpen mit ért a kép „normális” vágásán, mert ha tényleg csak a kép széleit akarja levágni, és átlátszó háttér sem kell neki, akkor valóban semmi értelme, hogy a saját lila fantizálgatásom alapján képszerkesztőt javasoljak a saját terepén eminensen teljesítő PhotoScape helyett. Téglányra vágni az is tök jól és nagyon egyszerűen tud, csak akkor meg nem értem a problémát.

2015. szept. 16. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:
Nem kép széleit, mert arra tényleg tökéletes lenne a Photoscape, hanem komplett részeket, darabokat egy adott képből.
2015. szept. 16. 20:31
 13/13 tabaki ***** válasza:
Érezte a lelkem. Mindenesetre kaptál egy csomó linket, ezek a szerkesztőprogramok mind alkalmasak rá, rajtad a sor, hogy végigpróbálgasd. Én személy szerint a Gimpet, RealWorld Paintet javaslom, de lehet, hogy a teljes tapasztalatlanságod miatt szerencsésebb, ha mondjuk Phoxóval kezded.
2015. szept. 17. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.