Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem tudok egy mentett ....

Beerlord kérdése:

Miért nem tudok egy mentett . Blend formátumot átvinni használatra készen Unity-be?

Figyelt kérdés
A blenderrel csinálok ezt azt és ha nem FBX be van exportálva akkor a unity nem ismeri fel. Sok videót láttam ahol egyszerűen a .blend et huzzák be és már működik is. Gyanakszom egy másik problémám megoldására ez lenne a gyógyír. A blenderben felrakott texúra szintén elvész. Ötlet?

2016. márc. 17. 21:32
 1/4 anonim válasza:
Erre én is nagyon kíváncsi vagyok, mert addig nem tudok haladni a "project"emmel...
2016. ápr. 2. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
exportáld obj. pár másodperc alatt meg van.
2016. máj. 22. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 deniblender válasza:
Én sem tudom miért , amikor használtam az unity motort volt benne import .blend de az external data-nál ki kellet pipálni az "auto pack intó blend akármit a files fülön" és nekem működött. Amúgy van FBX plugin a blenderhez (valahol az unity oldalán olvastam) amit már elfogad az unity vagy próbáld meg (mert lehet) FBX binariba kimenteni mert exportálásnál alaphelyzetben FBX ASCII-ben van.
2016. aug. 5. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 deniblender válasza:

Megtaláltam az AddOn list között az exportálót.

[link]

2016. aug. 8. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!