Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Milyen fájl az LMLM fájl?...

Milyen fájl az LMLM fájl? Hogyan lehet megnyitni?

Figyelt kérdés

Mit kell tudni róla? Van köze az MLM fájlokhoz (mondjuk azokról sem tudok semmit)?


És ami a legfontosabb: Hogyan lehet megnyitni őket? Mármint az LMLM fájlokat.


2016. ápr. 8. 16:55
 1/7 anonim ***** válasza:
a notepad biztos megnyitja
2016. ápr. 8. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Notepad alatt a Jegyzettömbre gondolsz? Mert nekem windows 7-em van, és csak olyanom van, hogy jegyzettömb.
2016. ápr. 8. 17:08
 3/7 A kérdező kommentje:

Próbáltam jegyzettömbbel, de helyette a megnyitott fájl lefagyott, és nem válaszolt. Kénytelen voltam bezárni.


Laikus vagyok, nem értek ezekhez, remélem nem szórakozásból mondtad a notepadot. Számomra fontos, hogy megnyissam ezt a fájlt, nem szeretném, hogyha viccelődnének vele.

2016. ápr. 8. 17:24
 4/7 tabaki ***** válasza:

Hát, ha komoly dologról van szó, akkor lenyelem a megjegyzésemet, hogy általában az egész Windows elemelem formátumú...

Honnan a csodából szereztél egy ilyen kiterjesztésű fájl, és mit remélsz tőle? -- legalább valami távoli sejtetést engedj meg magadnak, ha bizalmas természetű dologról van is szó.

A Notepad/Jegyzettömb teljesen komoly javaslat volt, bár nem garantálja, hogy bármi értelmes dolgot is látsz vele, de egyrészt van esély rá, hogy valamiféle útbaigazítást ki lehet silabizálni a fájl fejlécéből, másrészt gyakran egyszerű szövegfájlok is rejtőzhetnek az egzotikus kiterjesztések mögött.

2016. ápr. 8. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Tehát az LMLM fájl gyakorlatilag akármit tartalmazhat?
2016. ápr. 8. 19:31
 6/7 A kérdező kommentje:

Nem szöveg fájl, abban biztos vagyok. Hogy mi is lehet, arról viszont fogalmam sincs.


„legalább valami távoli sejtetést engedj meg magadnak, ha bizalmas természetű dologról van is szó.”


Írok neked privátot. Abban mindent elmesélek.

2016. ápr. 8. 19:46