Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben Game Engine-ben...

Blenderben Game Engine-ben hogy tudom azt megcsinálni, hogy ha van egy pl. kockám és az kergesse a másikat, az menekül előle (idáig meg van), de hogy akit kerket az ki is kerülje pl. a fákat?

Figyelt kérdés
Próbáltam navigation mesh-el, de nekem az valamiért nem működik...

2016. júl. 1. 08:45
 1/4 tabaki ***** válasza:

Nem ártana bemutatnod a .blend-fájlodat, hogy látni lehessen, eddig mit és hogyan csináltál.

Ettől függetlenül nem hiszem, hogy tudnám a választ, nem erősségem a BGE, és gyanakszom, hogy ehhez már python-szkriptelés is kéne. De bizonyára van kolléga, aki többet foglalkozik ezzel a részével.

2016. júl. 1. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos azt a blend. fájlt törölték, mert újat akartam csinálni, és rengeteg ideig tartana újra csinálni.Amivel én gondolom, hogy még lehetne csinálni az a navigation mesh, de az nállam valamiért nem működik.
2016. júl. 1. 10:11
 3/4 A kérdező kommentje:
*töröltem
2016. júl. 1. 10:12
 4/4 anonim válasza:
2016. aug. 9. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!