Blenderben Game Engine-ben hogy tudom azt megcsinálni, hogy ha van egy pl. kockám és az kergesse a másikat, az menekül előle (idáig meg van), de hogy akit kerket az ki is kerülje pl. a fákat?
Figyelt kérdés
Próbáltam navigation mesh-el, de nekem az valamiért nem működik...2016. júl. 1. 08:45
1/4 tabaki válasza:
Nem ártana bemutatnod a .blend-fájlodat, hogy látni lehessen, eddig mit és hogyan csináltál.
Ettől függetlenül nem hiszem, hogy tudnám a választ, nem erősségem a BGE, és gyanakszom, hogy ehhez már python-szkriptelés is kéne. De bizonyára van kolléga, aki többet foglalkozik ezzel a részével.
2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos azt a blend. fájlt törölték, mert újat akartam csinálni, és rengeteg ideig tartana újra csinálni.Amivel én gondolom, hogy még lehetne csinálni az a navigation mesh, de az nállam valamiért nem működik.
2016. júl. 1. 10:11
3/4 A kérdező kommentje:
*töröltem
2016. júl. 1. 10:12
4/4 anonim válasza:
ő jol elmagyarázza: https://www.youtube.com/watch?v=ezXdJyvTkFg
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!