Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Unreal Engine 4-hez hol tudok...

Unreal Engine 4-hez hol tudok materialokat készíteni?

Figyelt kérdés

itt emberekre, állatokra, fákra stb. gondolok, mivel a marketplace-ben a 99% fizetős és elég drágák(van, hogy egy ember 100$ ami azért egy kicsit sok szerintem)

előre köszönöm a válaszokat



2017. máj. 20. 09:24
 1/8 anonim ***** válasza:

Unreal Enginere készítek Asseteket kb. 2 év. És hidd el a 100$ nem sok. Rengeteg munka van egy modellel, nem beszélve arról, hogy mennyit kell addig tanulni amíg valaki össze tud hozni egy karaktert letextúrázni, beanimálni stb. és kisebb a közösség, mint Unity-nél, így relatíve kevesebb eladásból kell megteremteni a bevételt. Ezért is drágábbak az Unreal Engine-es assetek. Amúgy ha nem akarsz fizetni érte, akkor csináljál materialokat, nem nagy ördöngősség, van rengeteg YT csatorna, ami rengeteg segít, még a speciálisabb anyagoknál is.


TeslaDev: neki leginkább Blueprintes anyagai vannak, de a videói között van sok ami anyagokkal foglalkozik. Az anyagozás alapjait tökéletesen megtudod tanulni a videóiból https://www.youtube.com/user/TeslaUE4/videos


Mathew Wadstein: Neki rengeteg videója van, egy kisebb része az anyagokról szól, de már haladó szemlélettel, de kis oda figyeléssel ezt is megértheted. https://www.youtube.com/channel/UCOVfF7PfLbRdVEm0hONTrNQ

2017. máj. 20. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Jaj totál hülye vagyok. Totál félreértettelek, ugyanis a material az ANYAG, ami a felület színét tükröződését határozza meg. Te asseteket keresel. Amiket modellezni kell, pl.: Blenderben, majd UV-zni, majd textúrázni, esetleg animálni, ha olyan, végül pedig Unreal Engine-ben anyagozni.

Ha modellezéshez kell tutor, akkor Arimus3D-t javaslom, bár ő 3Dsmaxet használ, de a modellezés logikája ugyanaz akármilyen modellező szoftvert használsz.:

https://www.youtube.com/channel/UCSLLdTBwLMfTKWS56tOiQpw


Blenderhez ha magyar nyelvű útmutatót keresel, akkor Blender Kódex(könyv), de azt most nem találom, hol lehet letölteni.

Illetve Blenderes magyar tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=IMiMfJeotuo https://www.youtube.com/watch?v=C-Uq5sIyw8c végig néztem már őket, mert ismimnek kerestem vidit ilyen témában, és háááát a könyv jobb, de ennél jobb magyar nyelvű vidi sajnos nincs.

Textúrázásra pedig, majd akkor kérdezz rá, ha már tudsz modellezni, meg UV-zni:D

Amúgy regisztrálj be ide: [link] alul a chatben tehetsz fel kérdéseket, akár UE4-el kapcsolatban is.

2017. máj. 20. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Köszi a választ, igen assetekre gondoltam, de hirtelen nem jutott eszembe:D

Már rátaláltam a Blenderre, már csak meg kell tanulni:D

Találtam egy csatornát róla és a unityről(talán abban tudom olyan játékot készíteni amiet szeretnék mert az Ue4-ben nem találtam olyan opciót(pedig jobban tetszik az ue4)

Majd ránézek a csatornákra amiket linkeltél és a könyvre is ránézek.

2017. máj. 21. 13:11
 4/8 anonim ***** válasza:
Konkrétan milyen opcióra gondolsz? Lehet tudok hozzá tutorialt.
2017. máj. 21. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Huuuuh lehet nem tudom érthetöen leírni de megpróbálom

Olyan játékra gondoltam aminek a lényege egy fa lesz

Ez a fa a játék elején még csak egy mag lesz és azt öntözni kell,trágyázni(szóval gondozni)

A játék vége az lesz, hogy a fa megnő és teremni fog

A játék 3d-s lenne és a fa körbejárható lenne

Androidra és Ios-re tervezem

2017. máj. 21. 14:28
 6/8 anonim ***** válasza:

Ezt blueprintben(UE4) pillanatok alatt meg lehet csinálni:D

1. Lehetőség:

Csak le kell modellezned a fának a különböző fázisait, létrehozni változókat amikben tárolod a tápanyagok aktuális mennyiségét, majd a mennyiségek és az idő alapján változtatni a fa fejlődésének a fázisát. Ezt cizellálhatod nagyon sok dologgal, pl.: ha nem kap elég ideig tápanyagot, akkor elpusztul a fa stb.

2. Lehetőség:

Ágakat modellezel le, amiknek a pivot pointja(Ezt majd blenderben megtudod mi.) az ág tövében van. Ezeket az ágakat egy ciklussal rakod fel a törzsre nagyon kis méretben, majd ahogy gyűlik a tápanyag, és öregedik a fa, úgy skálázod felfele a méretüket. Ez persze jóval bonyolultabb, mert az ágakból is kell majd ágacskáknak kinőniük, és ki kell számolnod, hogy az ágacskáknak hova kell esniük az ágakon, és így tovább. Persze ezt a számítást meg lehet spórolni ha spline(UE4 doksiban nézz utána)-t használsz, és akkor a spline pointokra rakod az ágacskákat.

A második biztos érthetetlenül hangzik, de ha ezt a pár dolgot megismered amit leírtam, akkor már érthető lesz.

2017. máj. 21. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Amúgy az első lehetőségre van a Blendernek egy nagyszerű eszköze. https://www.youtube.com/watch?v=EmfGoj9mg8o
2017. máj. 21. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

nagyon szépen köszönöm!

a játékot nyár közepe fel terveztem, addigra meg megtanulom a Blender-t és utána nézek amiket írtál, ezekről tudnál linkeket adni ha megkérhetlek rá?

2017. máj. 21. 17:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!