Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » EXCEL kiadások összegzése hogyan?

EXCEL kiadások összegzése hogyan?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Excelben jegyzetelem a napi kiadásaimat, és szeretnék róla diagramot készíteni. Úgy viteleztem ki, hogy egy nap egy (kicsi) táblázat, melynek 2 oszlopa van, és annyi sora ahány különböző kiadásom keletkezett 1 nap.(egyik oszlop a tétel a másik pedig az elköltött valuta)


A kérdésem pedig az lenne, hogy hogyan tudnék a különböző leggyakoribb tételekről (ebéd, víz, stb) egy kördiagramot készíteni?

Arra gondoltam először összeadnám a kívánt tételeket egy újabb táblázatban, azonban itt elakadtam melyik függvénnyel működne.



2017. szept. 27. 17:47
 1/1 anonim ***** válasza:
Nem garantálom, hogy a héten visszanézek ide, de printscreent csinálj légyszíves és írok rá neked egy függvényt.
2017. szept. 27. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!