Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blenderben a GPU számolás...

Blenderben a GPU számolás miért megy döcögősen?

Figyelt kérdés

Beállítottam az User Preferences / System -ben a Cycles rendering-t OpenCL-re és kiválasztottam az RX460 4GB videókártyámat. Utána felül kiválasztottam a Cycles Rendering-t, majd a Render opciónál a Device-t GPU Compute-ra állítottam.

A videókártya számolja az animációt, de csak 1-5% -ban van leterhelve.

Mitől lehet ez? Nem 100%-n kellene pörögnie?



2018. febr. 24. 16:40
 1/3 nulla1 ***** válasza:

próbáld meg frissíteni az amd drivert, ha van, és indítsd is újra a gépet. a tesztelésre meg próbálj ki benchmarkot, pl mike pan bmw vagy valami hasonlót.


amúgy igazad van, maxon kéne pörögnie, ha nem írtad volna akkor azt hinném hogy nem állítottad át a compute devicet, de lehet csak fogtál egy bugot.

2018. febr. 25. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 SunRiise válasza:
Nekem is hasonló a helyzet RX480-al.
2018. febr. 25. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Win7:

1.Crtl+Alt+Del

2.Feladatkezelő

3.jobbklikk a blenderre

4.prioritás

5.valós idejü

Win10:

nemtom, de ugyan ezt kell csinálni csak a 3. lépés előtt asszem uccsó elötti fület kell választani és ott állítani a prioritást.

2018. márc. 18. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!