Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Egy kocka modell egyik lapjáva...

Egy kocka modell egyik lapjával szemközti lapon függőlegesen tükrözni a textúra koordinátákat?

Figyelt kérdés

Van ez a mesh-em: pastebin com / 9tT1AMGA


Ennek az egyik lapját használom sprite-oknak a kirajzolásához, és eddig minden rendben van, a kamera felé (merőlegesen) néző lapján úgy jelenik meg a textúra, ahogy a fájlban is van. (Ha pl egy jobbra néző arc van a fájlban, akkor itt is jobbra néz)


A probléma az, hogy amikor 180 fokkal elforgatom a kockát, akkor a textúra ugyanúgy áll, ugyanúgy jobbra néz az arc.


Valaki módosítaná úgy a textúra koordinátákat, hogy a 180 fokos forgatás után látszódó lapon balra nézzen az arc?


Ha jól értelmezem, akkor a szemközti lapon függőlegesen kell tükrözni a textúrát.


Igazából ha már tudom azt, hogy egy .obj fájlban hogyan tudom definiálni, hogy melyik lapnak a textúra koordinátáit adom meg éppen, akkor már eligazodok rajta.


2018. ápr. 18. 11:11
 1/1 A kérdező kommentje:
Na és már rá is jöttem. Tárgytalan, de azért köszi.
2018. ápr. 18. 11:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!