Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blendernél miért van az, hogy...

Blendernél miért van az, hogy egy mesh felső face-t kivágom, és lesz így egy vödörszerűség aminek nincs teteje, passivera rakom, mig a fölötte lévő uv sphere-t activera és mégsem esik bele, hanem megáll az animáció indításánál?

Figyelt kérdés
olyan mintha, nem töröltem volna ki a felső facet,pedig de.. :/

2019. jún. 18. 19:58
 1/2 tabaki ***** válasza:

Nem látok el a fájlodig, mert jósgömbömről elment a kép, így egy kukkot sem értek a kísérőszövegéből. Valami olyasmiről hablatyol, hogy ez az animáció inkább fizikai modellezés, meg hogy Convex Hull vagy mi helyett inkább Meshre kéne állítanod a Shape-et...

Remélem, neked mond valamit ez a zagyvaság, mert nekem már a fejem is belefájdul. Legközelebb inkább tedd föl az egészet valami fájlmegosztóra (pl. Google Drive), hogy meg tudjuk nézni.

2019. jún. 18. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

picit ez a stílus most egy kötekedős báttyóra hasonlított,de igazad van, és az eddigi összes blenderes kérdésemre csak te adtál jó választ, és kb az egész gyakorin te adtál nekem megfelelő válaszokat, minden kategóriájú kérdést beleértve.

Köszi!

(jövőben így lesz)

2019. jún. 19. 00:53

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!