Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Milyen ez az oldal? Támogatnád...

Milyen ez az oldal? Támogatnád szellemileg?

Figyelt kérdés

Szerintetek hasznos lehet egy ilyen témájú oldal?


Az apró hirdetőkben feladott dolgok elsikkadnak, itt viszont megtalálhatóak, a történetekkel együtt is akár.


Jogilag nagyon gázos lehet? (bár amiket ma megcsinálnak)..



[link]


2010. júl. 12. 14:30
1 2
 1/19 A kérdező kommentje:
boccs elírtam, [link]
2010. júl. 12. 14:31
 2/19 anonim ***** válasza:
Jó a témája az oldalnak.
2010. júl. 12. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:

A kamu állások kategóriába a hirdetések között levő három csillag helyére gondoltam egy ilyen lenyitható szerű kommentelő részt, ami nem kifejezetten regisztrációhoz kötött, hanem inkább ip-hez, és ott is csak a flood kivédése miatt..


Csak nem tudom hogyan valósíthatnám meg, mivel a php-hoz elég amatőr vagyok..


Nem ismer valaki beszilleszthető kész kódot??

2010. júl. 12. 15:14
 4/19 anonim ***** válasza:

Jó ez az oldal,jó ha ember nem bukik bele :)

Jogilag meg nem hiszem hogy pont annak lesz kára belőle,aki figyelmeztet,inkább aki pénzt akar lopni a naív emberektől =)

2010. júl. 12. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 compactegon ***** válasza:
Szerintem is jó az ötlet! igenis tudja meg mindenki kik az ok a kercsegek, akik nem valós ajánlattal más embereket kihasználnak. Mit tehet? feljelent? ugyanmár...
2010. júl. 16. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
Ez egy nagyon szuper ötlet. Szellemileg nemigen tudom, de ha szükség van ár, akkor a webfejlesztői tudásommal mindenképpen támogatnék egy ilyen projektet.
2010. szept. 26. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:
Hány éves vagy?
2010. szept. 26. 21:43
 8/19 anonim ***** válasza:
Ha rám (utolsóra) gondolsz, akkor 19 éves egyetemista vagyok és 3-4 éve vagyok a szakmában.
2010. szept. 26. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje: