Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » GPortál! Ilyet hogyan lehet...

GPortál! Ilyet hogyan lehet csinálni GPortálon? Ha jól tudom ez egy Blog modul de még csak kezdő vagyok ezért nem tudom biztosan, hogy hogyan kell ilyet csinálni. Megköszönném ha valaki részletesen leírná!

Figyelt kérdés
[link]

2014. aug. 18. 16:11
 1/5 anonim ***** válasza:
tudom nem ez a kérdés, de a gportál eléggé gagyi blogolásra vagy épp egy jobb fajta oldal működtetésére. szerintem. akkor inkább blogger.com,blog.hu meg ilyenek
2014. aug. 19. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Lehet igazad van de nekem a GPortal szimpatikusabb.
2014. aug. 20. 00:24
 3/5 anonim válasza:

Nem tudom, még akutális-e, de az aranymeli.gportal.hu oldalon találsz kódokat ahhoz, hogy tudod ilyenné alakítani a Blog modulodat.


Az első válaszoló pedig biztos már rég nem járt a G-Portálon, hisz már van külön Blog modul direkt erre a célra, többet is létre lehet hozni, lehet címkéket is használni stbstb. Tökéletes blogolásra (is). :)

2014. okt. 14. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
Ja, megtaláltam azt a kedves portálépítő oldalt, csak rohadtul nem működik, amit leírt.
2015. dec. 25. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Akkor valószínű elbaltáztál valamit, mert a kódjai működnek. Ami neked kell az egy összetett kód, több helyen kell a CSS-t úgy módosítani, hogy ez összejöjjön. De minden szükséges leírás ezen az oldalon ott van: [link]
2016. jan. 30. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.