Kezdőoldal » Szépség és divat » Bőr- és hajápolás » Milyen jó DROGÉRIÁS krémet...

Milyen jó DROGÉRIÁS krémet ajánlotok normál-száraz bőrre?

Figyelt kérdés

Az Ordinary Natural Moisturizing Factors+HA krémet használom, de elhagytam valahol, és csak rendelni tudnék ugyanilyet. Viszont mindenképp kell addig is valami, amit holnap könnyen be tudok szerezni, DM-ben vagy Rossmann-ban. Mit ajánlotok, ami nincs tele káros anyagokkal? Kezdő vagyok nagyon a témában, pont ezért szeretem a Skin Smartot, mert ott nem kellett az összetevőket bogarásznom.

Normál-száraz, bőröm van, nem érzékeny különösebben, de nyilván alkoholt meg ilyesmiket nem akarok rá kenni.

25N



2021. dec. 8. 20:07
 1/7 anonim ***** válasza:
48%
A Neutrogéna testápolók elég jók szerintem.
2021. dec. 8. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Jaj, bocsi. Most látom, hogy nem testápoló. Én is ezt használom. :)
2021. dec. 8. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
35%
Neutrogena hydroboost
2021. dec. 8. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Ha esetleg a patika is játszik, akkor a Cerave Moisturizing Lotiont tudom ajánlani.
2021. dec. 8. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
22%
Most vettem Neutrogena hydro boost-ot mert jókat írnak róla és sehol nem lehet kapni a hidratálóm, hát nekem olyan semleges, nem igazán hidratál, mondjuk én high-end hidratálókhoz vagyok szokva.
2021. dec. 9. 05:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
95%
Én a lila nyomófejes mixát ajánlom, ez testápoló ugyan, de semmi káros anyag nincs benne, parfummentes. Egy kicsit testesebb krém mint a Cerave. Jobb a száraz bőrre, ha meg nem jön be elhasználod testápolónak.
2021. dec. 9. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%