Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Véletlenül 2szer rendeltem...

Véletlenül 2szer rendeltem meg ugyanazokat a dolgokat a sheinen. Ilyenkor vissza lehet küldeni vagy törölni lehet a vásárlást?

Figyelt kérdés

febr. 29. 14:07
1 2
 1/18 Noren1989 ***** válasza:
Vevőszolgàlat mit mondott erre?
febr. 29. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:
Vissza lehet küldeni? Vagy jelenteni? Én nem nyomtam rá mégegyszer a vásárlásra, mintha magától rendelte volna meg....
febr. 29. 14:13
 3/18 anonim ***** válasza:
Egeret is venned kell!!!
febr. 29. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:

Kérdés, hogy előre fizettél-e.

Ha nem, az egyiket nem veszed át.

febr. 29. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
100%
Egyáltalán ki lett fizetve kétszer? Mert az online fizetéseket az EU-ban jóvá kell hagyni, nem megy az csak úgy magától.
febr. 29. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 A kérdező kommentje:
Nem kért bankszamla számot egyszer már rendeltünk a Sheinrol. Viszont akkor lehet nem lett kifizetve? Házhoz kértem a szállítást. Lehetséges?
febr. 29. 15:25
 7/18 anonim válasza:
100%

Ha már rendeltél egyszer, akkor lehet, hogy el lett mentve a bankkártya amiről fizettétek a rendelést. Ebben az esetben nem kell megadni mégegyszer az adatokat hanem autómatikusan azt használja az összes rendelésnél.


Már velem is előfordult, hogy valamit kétszer rendeltem meg és egyszerűen az alkalmazásban vagy a weboldalon el tudtam intézni, hogy visszautalják a pénzt.

Már sajnos nem emlékszem, hogy pontosan mit kellett csinálni, de érdemes a rendeléseidnél szétnézni, hogy milyen opciók vannak.


Remélem segít:)

febr. 29. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
100%
Először is nézd meg, hogy levonta-e kétszer az árát. Ha igen, akkor írj nekik, hogy hiba történt és valamiért kétszer került megrendelésre, az egyiket szeretnéd törölni. A visszaküldéssel inkább nem bajlódnék a helyedben, a szállítási költség miatt nem is érné meg. Próbáld meg mielőbb elintézni.
febr. 29. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
Nekem az (akkor még) Foodpanda csinálta ezt. Először azt írta ki, hogy "ismeretlen hiba", nem is látszott semmi. Rányomtam mégegyszer, az átment, rendelés készül... Futárnak átadva, majd újra rendelés készül. Kimegyek a főképernyőre, ott van mindkét rendelés. Ügyfélszolgálat gomb, "minden ügyintéző foglalt, várjak"... Oké, közben megjött az első. Ügyfélszolgálat végre válaszol, nézik mi történt... Közben a másodikat is felvette a futár. A fizetési szolgáltatónál volt a hiba, de átment mindkettő. Mivel a futár már úton van törölni nem tudják, de visszatérítik az egyiket kuponban, vegyem át, mert másnak úgyse adhatják oda. A futár meghozta a másodikat is, addigra már jóvá volt írva a teljes összeg. Úgyhogy megkaptam a másikat ingyen.
febr. 29. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
8as hogyan írjak nekik?
febr. 29. 21:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!