Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Webáruházban vásároltam egy...

Webáruházban vásároltam egy Nike cipőt 3 hónappal ezelőtt. A széle a ragasztásnál 4cm-es darabon levált. Ha garanciában visszaküldöm, kicserélik vagy megragasztják?

Figyelt kérdés
Mivel 13000ft-os cipőről van szó,ha ők csak megragasztják,nem cserélik akkor a postaköltség 2x1500ft.Lehet olcsóbb lenne a cipésszel megjavíttatni.

2013. jan. 25. 07:28
 1/4 anonim válasza:
Jogszabály szerint nekik kell állniuk a szállítási költséget mindkét esetben. De hogy ez a valóságban hogy valósul meg, nem tudni. Beszéltél már velük? Egyezz meg velük előre, írásban, úgy jobb eséllyel indulsz.
2013. jan. 25. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Ha a festékel együtt jött le akkor azt kicserélik nekem is volt már ilyesmi de ha csak simán levált akkor szerintem megragasztják de tuti feltesznek pár kérdést készülj fel rá... és szerintem a postaköltséget ők álljak.
2013. jan. 26. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
sajnos nekem kell fizetni a postaköltséget.
2013. jan. 26. 11:12
 4/4 anonim válasza:

Ptk. 309. § (1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.


Ez a rész pont erről szól. Szerintem küldd el nekik e-mailben, már ha még akarsz ezzel küzdeni.

2013. jan. 26. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!