Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Converse shop-ról vélemények?...

Converse shop-ról vélemények? Rendelt már valaki tőlük? Valóban eredetiek a cipők?

Figyelt kérdés
[link]

2015. máj. 6. 13:14
 1/2 anonim válasza:

2019. május 16-àn a Rákóczi út 69. szám alatti márkaboltjukban vásároltam Önöktől egy Converse 560251C CTAS LIFT OX típusú cipőt (nyugtaszám: 1271/00011), mellyel kapcsolatban minőségi kifogással éltem.

A cipő sarkánál két hét használat után elvált a ragasztás. A cipőt, mivel 6 hónap garanciával vásároltam visszavittem és a bolti eladó hölgyek két lehetőséget ajánlottak fel számomra:

1. Javítás

2. Bevizsgálás

Mivel a cipőre szükségem volt, ezért a gyorsabb megoldást választottam, ami a javítás volt (5 munkanap alatt). Jegyzőkönyv felvétele után, a cipőt otthagytam és a jegyzőkönyv 2. példányát pedig megkaptam.

5 nap múlva jelentkeztek, hogy a cipő javítása elkészült és mehetek a cipőmért.

A saroknál lévő elvált részt megragasztották. Bár a kopás, a gumidarabok leválása továbbra és szembetűnő maradt.

Átvételnél jegyzőkönyvet visszakérték (pedig rá van írva, hogy a fogyasztó példánya) és a javított cipőt megkaptam.

Két további hónap használat után, mindkét lábbeli oldalszalagja az orránál teljesen elvált a járótalptól.

A cipőt újra visszavittem a boltba és újabb jegyzőkönyv felvételekor bevizsgálást kértem. A bolti eladó hölgyek azt mondták, hogy ez a folyamat 3 hétig tart.

Három hét múlva megkaptam a szakvélemény eredményét, melyben „NEM MEGALAPOZOTT”-nak tartották a reklamációm arra hivatkozva, hogy a károsodás anyaghibára nem vezethető vissza hiszen a hiba oka vásárlás után keletkezett (Fura lenne, ha használat nélkül kopna a talp.)

A jegyzőkönyv 2. példányát a Ptk. szabályaival ellentétben nem kaptam meg, sőt az eladók visszautasították azt a kérésem mellyel a saját példányom kértem vissza. Csak a fénymásolatát kaptam meg a második jegyzőkönyvnek. Az első, 2 hét után felvett jegyzőkönyvnek már a fénymásolatát sem kaptam meg, mert azt már nem tartották benn a boltban.


Mivel a cipő javítása és bevizsgálása gyakorlatilag egy hónapot vett igénybe ezért megkérdeztem az eladó hölgyeket, hogy ebben az esetben kitolódik, vagy folytatódik a garancia, elvégre 1 hónapot nem tudtam használni a lábbelit. A válasz megdöbbentett, folytatódik a garancia…

Eddig bármilyen terméket visszaküldtem valamilyen problémával, a garanciaidő mindig kitolódott, hiszen nem volt birtokomban a termék…


Nem ez volt az első Converse cipőm. Eddig nem volt semmilyen minőségi és ügyintézési kifogásom sem a márkával kapcsolatban, de a fenti leírtak miatt mélységes csalódásomat kell kifejeznem a cipő minősége és az eladók hozzáállása miatt.

2020. márc. 10. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

NEM AJÁNLOM!

A Rákóczi út 69. szám alatti márkaboltjukban vásároltam Önöktől egy Converse 560251C CTAS LIFT OX típusú cipőt (nyugtaszám: 1271/00011), mellyel kapcsolatban minőségi kifogással éltem.

A cipő sarkánál két hét használat után elvált a ragasztás. A cipőt, mivel 6 hónap garanciával vásároltam visszavittem és a bolti eladó hölgyek két lehetőséget ajánlottak fel számomra:

1. Javítás

2. Bevizsgálás

Mivel a cipőre szükségem volt, ezért a gyorsabb megoldást választottam, ami a javítás volt (5 munkanap alatt). Jegyzőkönyv felvétele után, a cipőt otthagytam és a jegyzőkönyv 2. példányát pedig megkaptam.

5 nap múlva jelentkeztek, hogy a cipő javítása elkészült és mehetek a cipőmért.

A saroknál lévő elvált részt megragasztották. Bár a kopás, a gumidarabok leválása továbbra és szembetűnő maradt.

Átvételnél jegyzőkönyvet visszakérték (pedig rá van írva, hogy a fogyasztó példánya) és a javított cipőt megkaptam.

Két további hónap használat után, mindkét lábbeli oldalszalagja az orránál teljesen elvált a járótalptól.

A cipőt újra visszavittem a boltba és újabb jegyzőkönyv felvételekor bevizsgálást kértem. A bolti eladó hölgyek azt mondták, hogy ez a folyamat 3 hétig tart.

Három hét múlva megkaptam a szakvélemény eredményét, melyben „NEM MEGALAPOZOTT”-nak tartották a reklamációm arra hivatkozva, hogy a károsodás anyaghibára nem vezethető vissza hiszen a hiba oka vásárlás után keletkezett (Fura lenne, ha használat nélkül kopna a talp.)

A jegyzőkönyv 2. példányát a Ptk. szabályaival ellentétben nem kaptam meg, sőt az eladók visszautasították azt a kérésem mellyel a saját példányom kértem vissza. Csak a fénymásolatát kaptam meg a második jegyzőkönyvnek. Az első, 2 hét után felvett jegyzőkönyvnek már a fénymásolatát sem kaptam meg, mert azt már nem tartották benn a boltban.


Mivel a cipő javítása és bevizsgálása gyakorlatilag egy hónapot vett igénybe ezért megkérdeztem az eladó hölgyeket, hogy ebben az esetben kitolódik, vagy folytatódik a garancia, elvégre 1 hónapot nem tudtam használni a lábbelit. A válasz megdöbbentett, folytatódik a garancia…

Eddig bármilyen terméket visszaküldtem valamilyen problémával, a garanciaidő mindig kitolódott, hiszen nem volt birtokomban a termék…


Nem ez volt az első Converse cipőm. Eddig nem volt semmilyen minőségi és ügyintézési kifogásom sem a márkával kapcsolatban, de a fenti leírtak miatt mélységes csalódásomat kell kifejeznem a cipő minősége és az eladók hozzáállása miatt.

2020. márc. 10. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!