Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Vörös hajhoz milyen smink illik?

Vörös hajhoz milyen smink illik?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok sminkelésbe..

És most lesz vörös hajam.. :)


2011. okt. 18. 21:46
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
2011. okt. 19. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

Attól is függ, milyen típusú vörös (sárgásabb vagy pirosabb), milyen hatást szeretnél elérni (klasszikusabb vagy kicsit színesebb), milyen színű a hajad, szemed.


Ha nagyon erős, dinamikus vörös a hajad, akkor lehet, hogy maradnék a simán kihúzott fekete szemnél, tusvonalnál, esetleg barnánál (abból szemfesték is jöhet)-nagyon stílusosan néz ki. Ha szemfesték, akkor meg barna.

Ami még szóba jöhet, ha nem túl erős a vörös és ha nem túl sárgás vagy sötét tónusú a bőröd, az a kék és a zöld bizonyos árnyalatai (főleg az olíva és a smaragd)-de itt ügyelni kell a színerősségre is, mert a vörös hajjal együtt könnyen átmehet a dolog túl sokba vagy erőltetettbe. Esetleg még szóba jöhet a hajad árnyalatától függően a bronz, a rezes színek, az arany, a vörös arany, az ezüst... ha meg vidámabb a stílusod, akkor egy pici sárga vagy piros is.

2011. okt. 20. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

nekem is vörös a hajam és barna a szemem :)

régen barna voltam és tele volt a sminkes cuccom minden féle színű szemhéjpúderrel és mindig a ruhához megfelelően sminkeltem. de amióta vörös lettem, már sosem használok színeket.

az én sminkem: fekete tusvonal a szemhéjon, alul szemcerkával húzom ki, fekete szemspirál, barack színű pirosító és kész. néha ha olyan kedvem van akkor a szemzugot kiemelve teszek oda egy kis fehér,arany,barnás fénylő port. buliban meg sima füstös szem ;)

voltam már pirosas vörös meg narancssárgásabb vörös is de ez mindenhez ment :Đ

2011. okt. 21. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:
Nekem természetes vörös a hajam és szerintem szinte semmilyen smink nem áll jól ehhez a hajszínhez...