Kezdő sminkkészlet?

Figyelt kérdés

Nos, az igazat megvallva eléggé kezdő vagyok a sminkelés terén, és segítséget szeretnék kérni egy alap sminkkészlet összeállításához. Az is nagy segítség lenne,hogy kb.mennyiből lehetne összehozzni, mert mondjuk 10 ezernél többet nem nagyon szeretnék áldozni rá.

Előre is nagyon köszönöm a válaszokat és a segítséget!!



2016. febr. 3. 21:56
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Az ebay-en nagyon olcsón hozzátudsz jutni palettákhoz. De ha nem akarsz olyan sokat várni,akkor a makeup plázában hozzjuthatsz ezekhez: Alapozó,korrektor,púder,ecsetek,rúzs,szem és szájceruza,stb. Ha gondolod irj privátot és belinkelem azokat a termékeket,amivel érdemes kezdened.
2016. febr. 3. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Kezdő sminkkészlet 10 000 Ft-ból I Viszkok Fruzsi - YouTube


Írd be a gugliba, ő nagyon jó blogger :) Szépen sminkel.


Vagy ittbegy másik, Viki is jó [link]


De ne vedd készpénznek, mind a kettő zsíros bőrű, neked is a bőrtípus alapján kell majd válogatnod alapozót meg púdert. Én pl száraz bőrű vagyok, és nem is púderezek.

Nézgetheted a krémmániát is, ha kinéztél valamit ott lecsekkolod a véleményeket, így kisebb valószínűséggel futsz bele rossz cuccokba.

Az ebay tényleg jó hely,palettákat én nem szeretek onnan venni, de szerintem ecseteket onnan vegyél, az is filléres tétel, jó a minősége, kezdőknek tökéletes,valakit biztos meg tudsz kérni, hogy rendeljen neked! :) Ami szerintem feltétlen kell az egy pufiecset, közepes, olyan amivel tudsz púderezni és kontúrozni is, meg egy maszatoló ecset. A többi éppenséggel megoldható a saját applikátorokkal is , aztán majd bővíted a készletet lassacskán.

2016. febr. 3. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

szerintem várd ki a glamour napokat, nagyon jó akciókat lehet kifogni. de sok drogériás smink az iparfümérián olcsóbb, mint a boltokban.