Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Milyen problémákat okozhat...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Milyen problémákat okozhat az, ha 2 levél fogamzásgátló között nem tartom meg a 7 nap szünetet?

Figyelt kérdés
Nyaralás miatt érdekelne ez a megoldás, ugyanis a lefoglalt időpontban fog nekem megjönni a menstruációm. A kérdésem azokhoz szól, akik már alkalmazták ezt a módszert.Milyen mellékhatások léphetnek fel? (Lindynette 20-at szedek)
2009. ápr. 2. 20:12
 1/6 anonim ***** válasza:

Szia!

Én Triodena-t szedtem annak idején (most babázok még) és pont így voltam, ahogy te. Felhívtam a dokim és ő mondta, hogy nem lesz semmi baj, kimarad egy menzi, ha folytatom tovább. Vagyis szünet nélkül szedtem 2 levéllel. Semmi bajom nem lett, és szültem is egy egészséges babát...

Egyébként a tájékoztatóban lehet benne van.

2009. ápr. 2. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:

Szia!

Ugyanazt szedem már több, mit 5 éve, amit Te.

Számtalanszor kellett már nekem is ehhez a módszerhez folyamodnom.

Nos, ha lement az első levél, akkor ne hagyj egy napot se ki, hanem folytasd rögtön a második levéllel és szedd végig.

Semmi mellékhatása nem lesz-nálam az 5 év alatt nem volt-, maximum annyi, hogy amikor majd megjön, erősebb lesz,és talán a megszokottná több ideig fogsz vérezni. Ne aggódj, annyira jó gyógyszer, hogy ha eddig nem volt vele gondod, ekkor se hiszem, hogy lesz.

2009. ápr. 2. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Köszi a gyors válaszokat! Hangulatingadozás sem volt nálatok?
2009. ápr. 2. 20:33
 4/6 anonim ***** válasza:
A hangulatváltozás egyébként is lehet mellékhatás, tehát nem feltétlen attól, hogy folyamatosan beszedsz 2 levelet szünet nélkül. De igen lehet kicsit fokozottabb is, mivel, ha belegondolsz elcsúsztatsz egy menzit és ezt a szervezeted nem biztos, hogy egyszerűen tolerálja. De semmi komoly probléma nem lehet szerintem. Hívd fel a nődokid. :)
2009. ápr. 2. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

SZia!


Én Meliane-t szedek, de én is alkalmaztam már nem egyszer, a mostani betegtájékoztatójában már benne is foglaltatik ez a lehetőség. Én viszont pusztán egy héttel sedem tovább, ha szükséges, és így egy héttel később jön meg. Semmi változás se hangulatban, stb, ugyanazon a napon jön meg, csak egy héttel később. Sajna majdnemhogy bukik így egy levél, de az megmarad a "kitolós" napokra, ha alkalmazni kell még. Nekem annyit mondott a doki, hogy ne túl gyakran alkalmazzam, végtére is a hormonokkal játszok:)

2009. ápr. 2. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Én is úgy gondoltam, hogy 2 teljes levelet szednék be egymás után. A hangulatingadozás sajnos amúgy is jellemző nálam mesi alatt, remélem annál rosszabb nem lesz:D Köszi a válaszokat!:)
2009. ápr. 2. 21:11
Online pletyi nőknek

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!