Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Menniyre biztonságosak a...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Menniyre biztonságosak a Pharmatex termékek megszakítással kombinálva? Melyik közülük a legjobb?

Figyelt kérdés

Kicsit félek ettől a fogamzásgátlási módszertől.De sajnos a gumi nem jött be, mert a páromat "lelombozza",én meg nem szívesen szednék fogamzásgátlót, ahhoz túl ritkán találkozunk(kb 2 hetente). Kérdésem,hogy a pharmatex termékek mennyire biztonságosak? Nem valami bő a hüvelyváladékom,nem lesz tőle mégkevesebb? Síkosító használata nem okoz problémát? Még kezdő vagyok,sajnos muszáj síkosítót használnunk. A tampon,kúp, krém közül melyik a legjobb? Azt olvastam,a tablettát és a kapszulát olyanoknak ajánlják,akiknek bő a váladékuk.

Kérem,olyanok írjanak,akiknek van tapasztalatuk a termékcsaláddal kapcsolatban!

(Tudom,hogy volt már millió hasonló kérdés,de nem találtam meg mindenre a választ,ami érdekelne)


2008. szept. 14. 18:50
 1/4 anonim ***** válasza:
Keress föl egy nőgyógyászt, ő tud neked személyreszabott védelmet ajánlani.
2008. szept. 14. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
a pharmatex-et mi legalább egy évig használtuk és nagyon hatásos volt, nem estem teherbe. sok barátnőmnek azonban nem jött be, mert erős csípő érzést éreztek és kellemetlen lett tőle a szex - emellett a biztonsága megmaradt. szerintem kísérletezzétek ki nektek melyik a jó, csak nagyon pontosan tartsátok be a használati utasításon olvasottakat.
2008. szept. 14. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Szia!

Énis kb. 2 hetente találkozom a párommal, de mégis bevállaltam a fogamzásgátló szedését. Én nem jó véleményeket és tapasztalatokat hallottam ezekről a készítményekről, amikfelől érdeklődsz. Ha nem akarsz "véletlen balesetet", én a helyedben a tabletta mellett döntenék.

Üdv.