Kezdőoldal » Szexualitás » Heteroszexualitás » A barátommal nem igazán...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

A barátommal nem igazán tökéletes az együttlétünk sajnos. (én meglehetősen kezdő vagyok, a barátom már elég tapasztalt ezen a téren) sokszor mondja hogy beszéljek hozza szex közben. Nem tudom ilyenkor mit is kene mondanom, amitől úgy igazán beindul?

Figyelt kérdés
Tehát most olyan kis mocskos mondatokra lennék kiváncsi, ti miket alkalmaztok a hatás elérésére?
2020. febr. 15. 23:40
 1/7 anonim ***** válasza:
82%

...

Ez leginkább rád és a párodra tartozik. De ha innen akarsz tippeket akkor mondd neki hogy:

"Te Gyakori toplista első helyezettje!"

"Te büdös lábfétises r_banc!"

2020. febr. 15. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
81%

Nyald ki a p.nám, szeretem a fa.szod,élvezz a számba, nedves vagyok, be akarom kapni, stb...

Ha erre vágyik, kb ilyesmi


F

2020. febr. 15. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
32%
-,-
2020. febr. 15. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Noren1989 ***** válasza:
76%

#1, elsőkézből mondom, a toplistára kevés embernek van merevedése XDDDDD


Nem lehet, hogy csak ilyen egyszerű mondatokra gondolt, mint...


Basszá,

Mélyebbre,

mééééég, nyald a csiklóm, te férfiááááálllatt...


És így tovább.

2020. febr. 15. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
88%

Én azért jóval szofisztikáltabb vagyok mint amiket itt olvasni... :D

Én olyanokat szoktam mondani hogy "imádom ha bennem vagy" és társai.

2020. febr. 16. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
64%