Kezdőoldal » Szexualitás » Heteroszexualitás » Inkább lányok!! Milyen pózt...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Inkább lányok!! Milyen pózt tudtok ajánlani?

Figyelt kérdés

Szinte ugymondani kezdő vagyok, mert még csak egyszer voltam fiúval és az eléggé fájt.


Esetleg tudtok pózt ajánlani ami nem annyira fájdalmas?



2022. jún. 20. 09:37
 1/9 anonim ***** válasza:
10%
Farkas póz. Az tuti nem fáj.
2022. jún. 20. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
86%
Ezen ne csodálkozz,első próbálkozások lehetnek fájdalmasak,nem a pózon múlik.Úgymond be kell járatódnia a puncidnak.
2022. jún. 20. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Azért kérdeztem, mert hallottam már olyanról hogy a póz is számit...


Akkor nektek nincsenek úgymond kedvenc pózotok?

2022. jún. 20. 09:43
 4/9 anonim ***** válasza:
85%
Az oreg klasszikus misszionáriust ajánlom neked.
2022. jún. 20. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Első alkalom sokaknak fáj, ez természetes. Van,akinek még utána egy ideig fájdalmasabb. Szokni kell.
2022. jún. 20. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
67%

Misszionáriusban kezd ( jól felhúzott lábakkal még jobb), és folyamatosan adj visszajelzést a párodnak, nem szégyen... Főleg,ha fáj.

Jól nedvesedj be, érezd, hogy jól fel vagx izgulva, azaz sok előjáték, aztán ha kell, lassan, finoman, mrg- megállva akár centinként dugja be....

Üdv: egy profi szűztelenítő

2022. jún. 20. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

Nekem mindegyik fáj az első 10-15 máspdpercben, mert szűk vagyok, és nem tudok sohasem annyira kitágulni előjátéknál, mint kellene.


Ettől függetlenül imádok szeretkezni, mert a párom ismer, és nem belöki, hanem megvárja, míg engedélyt adok - na utána lehet vadulni, mert minden ok.