Kezdőoldal » Szexualitás » Heteroszexualitás » Kinyaltam volna a lány puncijá...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Kinyaltam volna a lány punciját reggel, de olyan szagos, büdös volt. Ez normális? (fiatal, kezdő vagyok)

Figyelt kérdés

Ötödik randira meghívtam magamhoz az albérletbe, vacsorát főztem, ő meg hozott egy üveg bort, aztán megtörtént az első szex köztünk. Nagyon jó volt, csak mellékesen mondta hogy előtte otthon fürdött. Korán kelős vagyok, reggel felkeltem, kimentem fogat mosni, pakolni, stb. Aztán visszamentem hozzá és csókkal ébresztettem. Szex lett, amiben ki akartam nyalni a punciját, de olyan furán szagos, büdös volt. Nem olyan, amitől leolvad az orrod, inkább csak olyan kellemetlen illat. Csináltam egy pár percig, aztán inkább szexeltünk. Tudom hogy nem minden rózsaillatú, nyaltam már lány (tiszta) fenekét is korábban, de ez most fura volt. Nem akartam (még) mondani neki, nehogy megbántsam.


21/f, 20/l (második lány az életemben)


2017. szept. 26. 13:17
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
100%
A rászáradt nyálnak volt olyan furcsa illata.
2017. szept. 27. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
100%
éjszaka alatt bepálhat, hisz nem olyan szellős az.
2017. szept. 27. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
100%
Hiába használtatok óvszert, bár sperma nem maradt ott szex után, de gondolom a lány nedvesedett rendesen, az odaszáradt reggelig, simán okozhatta az a szagot egy éjszaka után.
2017. szept. 28. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
73%
Meg tud lepni,milyen büdi tud lenni a farkam,ha reggeli szex után nem mosom le a finom puncinedvet(gumi nélkül szexeltem mindig).ez a pucinál se lehet más..egyébként szex nélkútisztálkodás után fél nappal még nagyon is finoman nyalható a jó kis punci..
2019. febr. 21. 05:57