Kezdőoldal » Szórakozás » Egyéb kérdések » Hogy érdemes bebarangolni a...

Hogy érdemes bebarangolni a Fővárosi Állatkertet?

Figyelt kérdés

nagyon rég voltam ott,(majd\'10 éve)de most elhatároztuk h.elmegyünk...


ugye nem árt ha már kb.nyitáskor ott vagyunk?

kb.mennyi ideig tarthat, ha tényleg mindent látni akarunk?lehetséges ez egy nap alatt?


A Pálmaház is beletartozik a jegyárba?


nappali tagozatos fősulis diák vagyok,ugye rám is vonatkozik a diákjegy-kedvezmény?(nemcsak általános+középiskolásokra)


az "állatnézegetésen" kívül vannak egyéb programok is?honlapon inkább csak gyerekprogramokat láttam.



bocsi ha buták a kérdések de vidékről,viszonylag messziről tervezzük ezt a kirándulást,szeretném ha jól sikerülne:)


2009. júl. 24. 14:21
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Itt letölthető az Állatkert térképe!

Nyomtassátok ki és még otthon megtervezhetitek az útvonalat. :D


[link]


Ha gyerekkel mentek, számítsatok rá, hogy van benn egy szuperjó játszótér (játszó-dzsungel?), ahol min. 1 órát muszáj eltölteni!!!

2009. júl. 24. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Ja, bocs, most látom, hogy fősulis diák vagy... :]
2009. júl. 24. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
48%
mi voltunk tavaly húsvétkor és rakás szar volt, alig volt állat.
2009. júl. 24. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

köszi a térképet:!


hogyhogy alig volt állat?

2009. júl. 24. 19:33
 5/7 anonim ***** válasza:

Hát úgy hogy pl. nem volt oroszlán meg tigris meg stb. Nekem nem nagyon tetszett. Voltunk Pécsen és az sokkal jobb volt.

3. válaszoló voltam.

2009. júl. 28. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

tegnap megvolt a kirándulás!!:)


nekem tetszett,bár igazad van,ahhoz képest h. ez a Bp.-i állatkert nem 1000x jobb mint pl,a Szegedi Vadaspark.én ezt ismertem.