Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Miért felejtette el a Tomb...

Miért felejtette el a Tomb Raider sorozat a korábbi kreatív, mesebeli kaland szerű jellegét és csináltak belőle egy brutális, véres, realisztikus játékot?

Figyelt kérdés

Félre értés ne essék, tiszteletben tartom ha valakinek tetszenek az új Tomb Raider játékok. De nekem sajnos egyáltalán nem tetszik. A jelenlegi sorozatra gondolok, a "Survivor" idővonalra, aminek részei a "Tomb Raider 2013", "Rise of the Tomb Raider" és "Shadow of the Tomb Raider" részeket tartalmazza. Ezeknek az epizódoknak az a lényegük, hogy realisztikus, véres, brutális, káromkodnak benne és kegyetlen dolgok történnek. Látvány terén is más lett Lara Croft, sokkal emberibb, koszolódik a bőre és ruhája, fél, aggódik és tanácstalan sok esetben. Sebezhetővé tették a karaktert és elvesztette a maga korábbi "szuperhős" jellegét, aki minden körülmények között bátor és meg tudja őrizni az ő "divatlap modell lány" kinézetét.


A korábbi idővonalaknak, az "Original" és "Legends" sorozatoknak az volt a lényege, hogy a kreativitás, mesebeli kaland és különféle műemlékek, műkincsek felfedezése legyen a központ. Nekem nagyon tetszettek a korábbi részek és teljesen le voltam döbbenve, amikor először láttam az új "Survivor" idővonal játékait.


Szeretném megkérdezni, miért tették ezt a Tomb Raider sorozattal? Miért lett a korábban barátságos és meseszerű jelleg elfelejtve és miért készítettek a játékból egy realisztikus, véres, brutális és kegyetlen sorozatot?



2022. ápr. 23. 10:37
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Haladni kell a korral. Nekem mondjuk a 2013-as rész pont megvan Steam-en és eléggé bejött(mondom úgy hogy az eredeti 3. rész és a Legend,Aniversary részek meg a polcomon pihennek eredeti lemez+tok állapotban). Igen valóban realisztikusabb lett a játék a 2013-as résztől, de ez nem hátrány. Illetve a mai célközönségnek már nem ez a "mesebeli" vonal kell, hanem a realisztikusság. Meg a 2013-as résztől open world is lett a játék és nem 1 lineáris vonalon kell végig menj. Ami szintén előny neki. Az emberek általában jobban szeretik maguk felfedezni a játék világát, mintsem fix utvonalon végigmenni rajta és kész. Meg ha megnézed manapság ezek a "Survivor" játékok pont a legkelendőbbek. Mivel van bennük kihivás,élmény és nem csak 1 fix "útvonalon" tudsz haladni a történettel.
2022. ápr. 23. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Abból kiindúlva, hogy kifejezetten sikeresek lettek, valószínű jobban is bejött ez a megközeltés a legtöbb embernek.
2022. ápr. 23. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
100%
Mondjuk olyan nagyon régen sem volt barátságos meg meseszerű minden rád támadó állattal, meg gyilkos csapdákkal nekem kisebb horrornak tűnt amikor régen játszottam vele.
2022. ápr. 25. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

#3 Ott a pont. Meg ha jól emlékszem az Aniversary-ban(8. rész eredeti szériából) még 1 hatalmas T-Rex is volt. :D


Az igaz hogy annyi vér nem volt benne mint a mostani friss "survivor" szériában, de azért ott sem épp lepkékre vadásztál. Emlékszem mikor a 2 varázskarddal(Excalibur és az a fehér csontos) halomra öltem népet a Legend-ben. :D

2022. ápr. 25. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!