Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » League of Legends játékban...

League of Legends játékban melyek a nagy sebzésű support hősök?

Figyelt kérdés
Eddig healelős hősöket próbálgattam inkább, mint Janna, Soraka de nem jöttek be. Lehet nem az én stílusom. Vannak olyan supportok akik sokat sebeznek is? És ha lehet nem túl nehezek, eléggé kezdő vagyok.

2022. aug. 4. 12:21
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
brand például ilyen
2022. aug. 4. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Lux,Morgana de akár Seraphine is jó lehet ha tudsz vele bánni.
2022. aug. 4. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
55%

Pantheont nem viszik általában Supportnak, de én egész jól elvagyok vele

Steel Shoudlerguards + Umbral Glaive + Eclipse

2022. aug. 4. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
30%

Eddigi ötletek mind nagyszerűek, de őszintén legunalmasabb champek az ilyen lux, morgana.(legalábbis a részemről)


Ha supporttal 1v9 akarsz lenni, pyke.


Többet akarsz dmg-elni mint az adc farmolás nélkül, de legyen cc-d meg healed, akkor senna. Egyetlen gond, hogy squishy.


Oneshotolni szeretnéd az enemyt 3-as szinten, pantheon.


Őrületbe keregetni az enemyt a gusztustalan poke dmg-el, akkor velkoz, xerath. Mindkettőhöz kell skill(skillshotok betalálása), de kemények. Assassinok oneshotolnak, de lényegtelen mert high dmg.


Swainnel stackeled a hp-t így late game marha sok a hp és a builded miatt sok a dmg, és ultid miatt jól healelődsz.


Brand: már akkor is bannoltam amikor bronze voltam, most platosként méginkább. Szóval erős, teamfightot lehozod ez-ben. Még akkor és useful amikor 1/9 xddd