Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Ti is csalódtatok az overwatch...

Ti is csalódtatok az overwatchban?

Figyelt kérdés

Tavaly vettem meg, de rájöttem nem érte meg az a tizenvalahány ezer, mert már nem annyira élvezetes, mint a bétában mikor ingyenes volt egy ideig. Az a problémám vele, hogy unalmas és jóformán csak lootboxokért játszok vele az arcade rendszer borzalmas, hogy rákényszerít, hogy nyerjek. A competetive sokszor siralmas, mert gyenge játékosokat fogok ki míg az ellenfél csapata nagyon jól nyomja.

Egy ideig nem léptem be mondom megnézem milyen ez az új winteres event és sikerült egy rosszabb játékmódot beletenniük a mei snowballnál ezt a yetis borzalmat.

Az pozitívum, hogy beletesznek új pályákat, hősöket, de egyáltalán nem csigáznak fel, úgy mint mondjuk a hotsban. A hots legalább ingyenes, jót tett neki a 2.0-as változás, igaz eléggé elszaporodtak a gyenge játékosok, de mégis élvezetesebb vele játszani pláne csapatban, mint az ow-val, nem kényszerít rá, hogy hetente lenyomjak arcadeokat és nem csak a loot boxokért játszok hanem élvezem is. Nem igazán értem, miért vannak oda ennyiért az overwatchért mikor szerintem sokkal nagyobb a füstje mint a lángja.


2017. dec. 24. 13:18
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

ma 15:35


Megerősíteni tudom ezt. Voltaképp akkor kerültem fel platba, amikor a játék "megőrült" és nem kompenzálta a winrate-et, amit produkáltam. Amikor feljutottam, írtam is az egyik csoportba egy pontot, hogy na, kíváncsi vagyok, mikor jön a szokásos visszahúzó manővert a játék részéről. 2 meccsel később jött is, - 300 pont (kíváncsi voltam, meddig esek vissza)

Más egy kicsit a rendszer, mint a lol-ban (ott legalább ténylegesen jutalmaz a játék, ha látja, hogy jobban teljesítesz, mint eddig), és egyéb játékokban. persze nem lehet tökéletes, de ez voltaképp nonszensz.

Most az új szezonban megint 50-50%-os winrate-el bombáz a játék, várom a következő kiesést a rendszer részéről, amikor feljebb sunnyoghatok (most hanyagolnom egy ideig, mert ma meguntam, hogy 3-4 embert kellett volna kiegészítenem 1-2 helyett, ami sikerült volna, és nincs kedvem alapvető stratégiai hiányosságokat pótolni a társaimnál 3 percben)

2018. jan. 10. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

,,Vagyis a játék szándékosan gyengébb, vagy erősebb ellenfeleket ad be neked, attól függően, hogy épp átlagon felül, vagy átlagon alul állsz a nyerésekkel"


Az MMR szint miatt van ez a jelenség. Az MMR hasonló, mint az SR pontjaid, ez alapján keres neked ellenfeleket és csapattársakat a rendszer. Viszont az MMRedet minden meccstípusnál figyelembe veszi, nem csak CP-nél.

Az egész jelenség azért van, mert minden meccsel változik az MMR szinted, attól függően, hogy nyersz vagy veszítesz. Ez a jelenség, hogy erős ellenfeleket kapsz jó ideig, aztán gyengébbeket, majd megint erőseket az MMRed változásod miatt van. A példában az elején erőseket kapsz, mert magas az MMR pontod, a rendszer úgy érzékeli azok a neked megfelelő szintű ellenfelek. Nem tudod felvenni a velük a harcot, akkor veszítesz, amitől folyamatosan csökken az MMRed, míg elér egy olyan szintre, hogy a rendszer a jóval gyengébbeket tekinti neked megfelelő ellenfeleknek és társaknak. Itt elkezd nyerőszériád lenni, megugrik drasztikusan az MMRed, amitől megint erősebb ellenfeleket és társakat tart neked megfelelőnek a rendszer.

LoLban és más hasonló játékokban azért nincs ilyen drasztikusan változó jelenség, mert ott szélesebb skálán mozog az MMR rendszer, mint az OW-ben.

Mielőtt valaki kérdezné, nem, nem tudod megnézni az MMRedet, ezt csak a készítők tudnák megnézni. Még a rendszer pontos értékeit (mi alapján számol MMR-t, mennyit buksz, nyersz, stb) se hajlandóak elárulni, hogy egy-egy meccset ne dobjanak el direkt azért, mert gyengébb ellenfél ellen sorolja be a rendszer (ennek ellenére sokan még ígyis élnek vele direkt).

2018. jan. 11. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

ma 11:24


És ebből van a legnagyobb gond, hogy olyanokkal dob össze, akivel nem kéne és olyan van xy szinten, akinek nem ott kéne lennie.

Ezt egyik játékban sem tudták megoldani a legalját és a legtetejét leszámítva. Tehát itt is silver teteje- dia közepe körül vergődnek sokan, olyan mechanikai dolgok miatt amit nem befolyásolhatnak (esetleg saját csapattal lehetséges, 1-2 embernél többet összeszedni komoly játékra, és mindenre, ami ezzel jár, nehéz összeszedni.

2018. jan. 11. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
#12 Ha így lenne. De erősen érezhető, hogy a játék LÁTVÁNYOSAN erősebb, ileltve gyengébb kaliberrel rak szembe, meg se próbál azonos szintre helyezni, nagyon egyszerű okból - így egyszerűbb biztosítani az átlag 50%-os winrate-et. Nagyon jól észrevehető, hogy 2-3 könnyű meccs után következik 3-4 lehetetlen mérkőzés, majd megint triviális győzelmek következnek. Nincs középút, két szélsőségesen eltérő érték között alternál. És él a gyanú, hogy szándékosan. Ez nem MMR, ez az elvárt statisztikai értékek kierőltetése.
2018. jan. 11. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!