Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Kell e egyre növekvő terület...

Kell e egyre növekvő terület a sandbox játékokban?

Figyelt kérdés

[link]


Miért a terület növelésére mennek rá, miért nem maradnak meg egy kisebb, de kidolgozattabb, tartalmasabb városnál. Számomra a Mafia 1 városa is elegendő területű volt, csupán tartalom szempontjából volt kevés.



2019. jan. 13. 23:21
 1/4 anonim ***** válasza:

Amíg meg tudják tölteni tartalommal az adott méretet addig nem baj ha nagy.


Egyszerű és viszonylag közelibb példa a Witcher 3 és a GTA V, előbbi játék esetében bőségesen kitöltötték a teret minden helyen volt valami tennivaló, illetve tele volt pakolva érdekes dolgokkal, GTA V esetében viszont a single részében jóformán 80%-ban a városban játszódott és a közvetlen közelében, alig kellett a vidéki területeken bohóckodni.

2019. jan. 13. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
74%

Véleményem szerint az open worldök mindig túl vannak méretezve. A GTA5/Witcher 3 kombón kívül szinte az összes kommersz nyílt világú játék mérete kb. 4x akkora, mint amekkorát a tartalom elbír. Én szerettem pl. az Assassins Creed Originst is, de nagyon önismétlő a játék, és a Ghost Recon Wildlands orbitális map mérete is teljesen indokolatlan, ahol gyakorlatilag ugyanazt a 4-5 dolgot csináltuk elejétől a végéig.

Számomra az a baj ezekkel, hogy meglepődve nézem milyen hatalmas a map, mennyire klassz, de kb. 15 óra játék után rájövök, hogy semmi újat nem fog tartogatni egyik pályarészlet sem, mert úgyis ugyanazt fogjuk csinálni benne. Én is voksolok a kisebb, de jobban kidolgozott mapokért, amiben változatosabb, és érdemi tartalom szerepel, nem pedig másolás/beillesztés szerűen 60 küldetés, amiben a lényeg mindig teljesen ugyanaz.

2019. jan. 14. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
74%

A sandbox egy olyan játékfajta, ahol vagy te, meg van a világ, pont. Azt csinálsz amit akarsz, nincsenek célok, küldetések (vagy minimális), egyszerűen játszol vele.

Az open world típusú játékoknál meg van egy hatalmas bejárható terület, mint a Maffia sorozat, GTA sorozat, vagy épp a Witcher is.


Ha a sandbox játékokat nézzük, alapanyag miatt mindenképp kell/ajánlott a hatalmas terület, több épület, több lehetőséged van.

Ha simán az open world típust nézed, akkor jó lehet, ha képesek tartalommal megtölteni (lásd Dragon Age Inquisition vagy épp a Witcher 3), de ez nem mindig sikerül, vagy hamar monoton lesz (kevés opció ismétlődik). Nekem például a Metal Gear Solid 5 pont ilyen volt, szép és jó a változatos világ, de mindig mentsd meg a túszt, vond ki a különleges katonát, szedd le a páncélozott járműveket stb, Sok küldetés amibe belefásulsz, mert teljesen egyhangúvá válnak pár óra után.

2019. jan. 14. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Open worldot akartam írni, igen.
2019. jan. 14. 19:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!