Kezdőoldal » Szórakozás » Sztárok, bulvár » Horváth András a magyar...

Horváth András a magyar youtube világ újabb szégyene?

Figyelt kérdés
Van ez a csávó, aki próbálja magát úgy beállítani mint aki híres, a videói az önistenítésből állnak, meg hogy ő milyen csóró gyári munkás volt és hogy felküzdötte magát, de azért ő is tarhál a videóiban. Ő lesz a következő Herby, Molnár Krisztián, Zvolevszky Zoltán?

2019. jan. 29. 10:03
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%

Ennél azért több az élettörténete, de tényleg vicces amikor valaki arról beszél, hogy a szocializmusban szegények voltak. Igen, akkor és ott mindenki egyenlően volt szegény. :)


2mrd forgalmat még a túlárazott apple gépekkel sem könnyű összehozni egy évben. Azonkívül nincs azzal semmi baj ha valaki bemutatja az elektromos autókat gyakorlatban.

2019. jan. 29. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Jókor volt jó helyen. Más cégek is megcsinálták a maguk szerencséjét az Apple cuccokból, sőt utána olvasva az ő cége volt a legkisebb hal a vízben fel is falták gyorsan. De ettől még szánalom amit leművel. Most nem az elektromos kocsikkal van bajom, sz.rok rá nagy ívben, hanem hogy ő most szupersztár meg influenszer közben meg egy elitista gyökér aki egyik pillanatban magát isteníti hogy ő mekkora király aztán meg sír hogy küldjenek pénzt mert lakáshitele van.
2019. jan. 29. 10:54
 3/13 A kérdező kommentje:
Amúgy hozzáteszem, ma hallottam életemben először róla, tehát mégsem akkora "sztár".
2019. jan. 29. 10:54
 4/13 anonim ***** válasza:
66%

Érdekes, ma hallottál róla először, de már kialakult véleményed van róla és annyira felidegesített, hogy külön kérdést szenteltél neki a gyk-n.

"Van ez a csávó, aki próbálja magát úgy beállítani mint aki híres" - apple fan körökben és villanyautós körökben ismert és elismert.

"a videói az önistenítésből állnak" - a videói a villanyautózásról szólnak. Most csinál egy életrajzi sorozatot amiben nem isteníti magát. Elmondja az élettörténetét. Ha akarsz tanulsz belőle vagy megnézed, ha nem akkor nem.

" ő milyen csóró gyári munkás volt és hogy felküzdötte magát, de azért ő is tarhál a videóiban" - valóban gyári munkás volt és valóban felküzdötte magát. Nem tarhál. Ingyen szolgáltatást nyújt (bemutat villanyautókat) és cserébe van rá lehetőség, hogy támogasd. Nem kötelező támogatni. Otthagyta a jól fizető állását azért, hogy villanyautókkal foglalkozhasson és most ebből él. Mindezt gyakorlatilag számodra és számomra is ingyen teszi, te sem fizetsz neki, én sem. Szerintem ezzel semmi baj nincs. Baromi tartalmas videói vannak érdemes átpörgetni ha érdekel a villanyautózás. Ha nem akkor szerintem feleslegesen nézed, ne ezen idegesítsd fel magad.

2019. jan. 29. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
57%

igen, felületes utánanézésnek ez az eredménye :D meg az irígységnek, mert ez az. irígykedsz, hogy neked nincs gyomrod ahhoz, hogy másoktól kérj pénzt...és cserébe nem is akarnál semmit visszaadni az embereknek, meg nem is tudnál.


csodálkoznék, ha te ingyen és jótékonyságból dolgoznál. lenne egy készséged, ami most tegyük fel a videószerkesztés, és úgy vagy vele, hogy unatkozol, ezért ingyen vállalsz megbízásokat másoknak. :D így működik a világ.


nem tudom, hol élnek az ilyen emberek, vagy miért tartják olyan furcsának, hogy mindenki pénzből él.


majd ha Molnár Krisztián se a wc-n ülve szarás közben közvetít a telefonjáról, nulla energiával, akkor lehetne egy lapon említeni :D

2019. jan. 29. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%

Véleményt ne egy nap után alkoss, hanem akkor a részben már ismered a munkásságát.



Egy időben fel voltam iratkozva a csatornára(a téma miatt), majd rájöttem hogy nem az az ember, akinek a stílusát jól esik nézni, így le is iratkoztam.


Nem a Molnar Krisztián szint és nem is lesz. Ettől függetlenül szerintem alapvető problémák vannak a személyiségével, amik alaposan kihatnak a videókra.


A kontent jó minőségű, bele van téve a megfelelő energia és pénz, legalább nem csak feléli a nézői adományokat, hanem rendesen költ eszközökre, ami pozitív. A téma maga is jó, hiszen jelen pillanatban a környezetszennyezés az egyik legfontosabb kérdés, és a közlekedés megreformálása kulcsfontosságú dolog lenne. Azaz egy nagyon is érdekes, és értékes téma. Plusz mostanában elkezdett foglalkozni a megújuló energiaforrásokkal ami plusz pont.


És akkor most jöjjenek a negatívumok.

· A véleménye: az hogy valaki a véleményét hangoztatja még nem is lenne baj, de ő más álláspontot egyszerűen nem tud elfogadni. Az ő saját véleménye szent és sérthetetlen, meg persze igaz.

Nagyon jó példa erre a legújabb reakcióvideója. Talán a vezess.hu-n jelent meg egy cikk ami az elektromos autók árnyoldalait tárgyalja, egy napig ha kint volt, ő már rá is ugrott, hogy mekkora baromság az egész. Olvastam a cikket, és bár nem volt valami nagy szám, igenis voltak benne olyan dolgok, amin érdemes elgondolkodni, nos neki ez nem sikerült.

Szintén ebből fakad az az erős szubjektivitás. Ha neki valami tetszik akkor az nagyszerű, szuper, akinek esetleg nem az már majdnem hülye, ami neki nem, az egy fos és hogy lehet egyáltalán megvenni?! Na, ez a hozzáállás szerintem terméktesztelésre részben alkalmatlanná teszi. Csak az létezik amiben ő maga látja a jövőt, és semmi más, mert ő természetesen tudja.


· Gazdag vagyok stílus: az életrajzi sorozata volt a másik, ami kissé érdekes volt számomra. Egyrészt abból is érződött, hogy ő mindig mar-mar kétségbeesetten a gazdagabb réteghez akart tartozni. Érdekes módon mindig olyanokkal ismerkedett akiknek qva sok pénzük van, igyekezett mindig jókor jó helyen lenni.

A másik, hogy jóformán lenézi akinek kevesebb pénze van. A sorozatban többször említi, hogy ő sosem árult olcsó dolgokat. Oké, és? Hova szarjak? Amikor még jól ment neki, sikerült magát akkora adossagokba verni, hogy a számot sem esik jól leírni. Kicsit ez az önmagát istenítő stílus, mindig úgymond magasabb társadalmi osztályba akart és akar tartozni.


· mások hibáztatása: szinten az életrajzi sorozatoknál nagyon érződött a mindenki hibás dolog. Bár mindig elmondja, és 1000x megismétli, hogy ő a hibás, látszik hogy nem gondolja komolyan. Mást hibáztat a cég miatt, ahogyan a párkapcsolatai, és az adósságai miatt is.


· sajnáltatja magát: Többször panaszkodott a pénz miatt, hátha küldenek neki többet patreon-on. Alapvetően szerintem minden 1-2 évente 'fussa' egy új autóra, nos annyira azért sajnálni nem kell.

Neki az a legnagyobb baja, hogy a jól fizető állását nem volt kedve folytatni, az életszínvonalból meg nem kíván leadni. Ennyi baja van. És nem több.


Ezek közül néhány csak az életrajzi sosrozetben szúrta ki a szemem, míg mások szinte minden videóról észrevehetők. És engem ez a stílus egész szimplán idegeit, szóval leiratkoztam, mert nem volt kedvem tovább nézni.

2019. ápr. 26. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
Zvolevszky már elhunyt, amúgy rendes és őszinte ember volt annak ellenére, hogy volt néhány hülyesége. Herby-vel ne vedd egy kalap alá. Handrast se, mert teljesen más. Handras arra példa, hogy valaki eleve szándékosan azért kezd videózni, hogy influenszer legyen, hogy ebből éljen meg és ez üzleti szempontból bejött neki. Az mondjuk már nem tesz jót neki, hogy vitatkozni kezd más videósokkal, mint Winklerrel, vagy Polgárékkal. Elegánsabb lenne, ha ilyen reakcióvideókat nem készítene mások videóira, mert ez nagyon erőltetettnek hat. Sokkal elegánsabb lenne, ha megkeresné a videósokat és megbeszélne velük egy közös videót. A speedzone-al volt ilyen közös videója, az jó volt.
2021. jan. 22. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

7. az a baj, hogy erre van igény. például ez a polgáros videó is nyilván úgy készülhetett el, hogy valaki habzó szájjal írta neki, hogy "TE EZT LÁTTAD???? ÚRISTEN...CSINÁLJ ERRŐL EGY VIDEÓT DE AZONNAL!!!!!!" és ő meg megcsinálja...sajnos tényleg neki egy dolog a lényeg, hogy a kötelező heti 2 videó meglegyen akárhogy is, ha már patreon-on fizetnek ezért neki, akkor is ha épp nincs téma.


szerintem a villanyautós téma is kezd kimerülni az ő szemszögéből. kezd átlagossá válni, egyre több ember használ már elektromos autót, nyilván ezek az emberek szépen lassan fogynak el mellőle, és kerülnek túlsúlyba a nyálcsorgató 20 év alattiak, akiket nem is igazán a téma érdekel, csak hogy érdekes videó legyen róla, utána lehessen veszekedni a komment szekcióban másokkal...

2021. jan. 22. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
8 Lehet, hogy kifogyott a komoly témákból. Nekem most is csak így eszembe jutott kettő, amit egyik autós magazin sem vett még végig. Ezekhez kutatómunka kell, de nem sokba tart kitalálni, hogy miről videózzon. A villanyautók és a megújuló energiák témaköre szinte kimeríthetetlen.
2021. jan. 22. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Megosztó a személyisége, ezt ö maga is bevallotta. Én szeretem a videóit, akkor is ha néha lenézö. Nem mondanám viccesnek, sokkal inkább merésznek. Kevesen merik olyan könnyen elhagyni a komfortzónájukat, mint ö. Jól fizetö biztos meló, egy bizonytalan valamiért.


Az elektromos autózás az, amit olyan szintem müvel, amit Magyarországon, vagy magyar nyelven, videós formában, mindenféle tekintetben, senki - de tényleg senki más.

(Hosszútávù tesztek, téli tesztek, autópályatesztek, meddig jutok el tesztek, mivan, ha tesztek, Handràs költözik, stb)


Öszinte ember, mutatja a valódi személyiségét, nem pedig egy szerepet játszik meg és szereti is csinálni.

Mint ahogy az Apple termékeket is szereti. Nyilván, mert részletgazdagon vannak kidolgozva. (Erröl is beszélt)

Az XMS pedig 2 bolttal csinàlt annyit forgalmat, mint amennyit mások több bolttal. Szóval igen jó az üzleti érzéke és nem balfék (Szerintem).


Ismertem régebbröl olyan neves személyt, aki tette a nagy arcot, hogy neki mennyire jó, mindig rendben volt, nincsen tartozàsa, minden kétkezi munka és kreativitás munkája, közben meg édesapám éttermébe járt enni és mindig nyalta a személyzet seggét, hogy ne, vagy csak keveset kelljen fizetnie, meg ment a hiszti. Borravalo az persze kb sosem volt, szoval inkább Handrás féle átlátszo emberek, mint kamu megjátszott hazudozo emberek. Én pont ezért szeretem és ezért is támogatom.

Söt, igazából akkora hatással volt az autos témákban rám, hogy felnyitotta a szemem és én is elektromos autót fogok venni. :)


A The VR is tarhàlt pénzt egy ideig. Ma már olyan támogatóik vannak, hogy meg is szünt a patreonozàs. És Pisti a Happy Hour podcastekben néha kiboritóan tud nyilatkozni.

Szóval meg lehet, hogy idövel Handrás se fog segitséget kérni.

Amúgy miért olyan gáz dolog ez?

2021. febr. 27. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!