Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Digi TV (és internet) használó...

Digi TV (és internet) használók írtok nekem véleményt minél nagyobb számban a Digi szolgáltatásáról?

Figyelt kérdés
Csak őszintén.
2016. jún. 29. 20:23
 1/6 anonim ***** válasza:

Én 1 éve váltottam Telekom ADSL-ről és UPC Directről optikai Digikábelre és elégedett vagyok mind az internet gyorsaságával (5 MBitről váltottam 100 MBitre) mind pedig a tévéadás minőségével (ahol megfelelő a forrás jó minőségű SD adások, emellett több mint 20 HD csatorna).


Korábban a két szolgáltatásért összesen 7302 forintot fizettem, jelenleg 4500 forintot fizetek az internet-tévé-vezetékes telefon csomagért, ami a hűségidő lejárta után 1 év múlva várhatóan 5900 forintra fog emelkedni.


Az elmúlt évben 2-szer tapasztaltam leállást, egyszer minden elment néhány órára, egyszer csak internet nem volt néhány órán át egy szombat délutánon.

2016. jún. 29. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a részletes választ. Várok még ilyeneket.
2016. jún. 29. 22:50
 3/6 anonim ***** válasza:

Az internet sebessége jó, viszont a TV adók fele nézhetetlen.

Mert vagy félpercenként szétesik a kép, vagy egyáltalán be sem jön semmi adás...

Többek között az MTV Europe, DIGI sport 2HD, DIGI sport 3HD,

Film café, Fem3, és a Viasat nature, ami ilyen hibás.

Persze az rtl klub, meg a tv 2 az tökéletes...

Remélem kijavítják a sz*rukat, mert már lassan egy hónapja ilyen itt pesten.

2016. júl. 1. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

# 3:


Senki nem fogja kijavítani, ha nem jelented le az ügyfélszolgálaton, hogy nálad valami probléma van, mert nem áll fenn ilyen mértékű központi hiba "itt Pesten".


A központból meg nem látható, hogy nálad hiba van, ha nem szólsz.

2016. júl. 2. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
De nem csak nála van probléma, fórum meg Digi Facebook oldala is tele van ugyanezzel a panasszal.
2016. júl. 3. 19:50
 6/6 anonim ***** válasza:

Azt kellene megérteni a FB-on "kritikát" megfogalmazóknak, hogy a Digi FB oldala nem hibabejelentő oldal. Mint minden más szolgáltató, a Digi is csak azokat a hibákat tudja kijavítani, amit a telefonos ügyfélszolgálaton, vagy személyesen bejelentenek. Ha nem javítja ki az ÁSZF-ben meghatározott 72 órás határidőre, akkor pedig lehet díjcsökkentést kérni, vagy ha nem akarják megadni a NMHH-hoz vagy a Fogyasztóvédelemhez fordulni.


Nálam semmiféle hiba nem tapasztalható az elmúlt hetekben. Ugyanakkor azt vettem észre, hogy amikor volt az a 2 leállás, amit említettem, fél óra alatt tele volt a Digi FB oldala "húzzatok vissza Romániába a f*s*tokkal" tartalmú hozzászólásokkal. Vajon hány lehetett ezek közül, aki bejelentette a hibát. És hány olvasta el a szerződést, amit aláírt, amiben benne van, hogy évi 98%-os a rendelkezésre állás. Más szolgáltatónál is hasonló rendelkezésre állást biztosítanak.


Ár-érték arányban a Digi a helyén van, de lehet szerződést kötni a UPC-vel is, hasonló kínálatra havi 12 ezer forintért. Aztán lehet ott is probléma esetén anyázni a FB-on.

2016. júl. 3. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!