Regisztráltam a ticketprotal.hu-n, és amikor kiakartam fizetni a jegyet, mobilon keresztül kaptam egy ilyen üzenetet, (többi lent), mi lenne a megoldás?
Figyelt kérdés
Mobilvásárlás szolgáltatásra is használható univerzális egyenlege nem elegendő.., miért küldi ezt,ha most töltöttem fel az egyenlegemet?2015. ápr. 13. 15:04
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!