Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Üdv! Gitárt fogok venni, és...

Üdv! Gitárt fogok venni, és azt akarom tudni, hogy ezeket a tartozékokat jól válogattam össze? (Kép lent! )

Figyelt kérdés
[link] ezeket válogattam össze, és azt akarom tudni, itt megy minden mindenhez? Mármint, én még sosem vásároltam gitárt, és pl a gitárkábel, amit kiválasztottam, csatlakoztatható lesz a gitárhoz és a kombóhoz is, tehát normálisan tudom majd használni? A hangoló is stimmel? Esetleg még egy gitárpántot nézek majd hozzá, de úgygondolom, az mind illik a gitárokhoz. Elnézést, még kezdő vagyok, és biztosra akarok menni, hogy nem veszek össze-vissza marhaságokat. Előre is köszönöm a válaszokat!

2015. szept. 14. 19:41
 1/7 anonim ***** válasza:

Ez a kábel nem jó. Szerintem legalább egy 3 méteres jack-jack kábelt vegyél. Pl. ezt: [link]


Hangolót pedig inkább ezt vennék: [link]

2015. szept. 14. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ja! És egy pengető sem árt. Érdemes több fajtát is kipróbálni. Esetleg még egy gitárállvány is jól jöhet.
2015. szept. 14. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Igen, szeretnék pengetőt is venni, csak azt elfelejtettem ideírni. Köszönöm szépen a tanácsokat!:3
2015. szept. 15. 14:26
 4/7 anonim ***** válasza:

A hangoló amit kiválasztottál az szinte használhatatlan. Nem a márka vagy ilyesmi, csak a csiptetős az akusztikusra jobb, elektromosra meg nem jó. Kisebb a rezgése az elektromosnak, és igy nem érzékeli rendesen.

A kábel tényleg használhatatlan, mármint ha megtörik, akkor dobhatod ki a kukába.

Nem mondom hogy az amit elsőnek küldtek az rossz, de az sem javitható. Nekem hasonlóm van, a végét tekintve, ezekben az a jó, hogy ha megtörik, akkor csak forrsztgatni kell, és meg van oldva, nem kell kidobni újra, és újra 2000 forintot. A gitárt még nem próbáltam.

2015. szept. 15. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje: