Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Baj van a gitárommal, tudnátok...

Baj van a gitárommal, tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés
Sziasztok, nemrég vettem egy klasszikus gitárt és az lenne a problémám hogy ha a 3-as bundban lefogom a húrokat akkor nagyon zörög és észrevettem hogy ez azert van mert hozzár egy kivételével az összes a 4.-ig érintőhoz(?!). Kezdő vagyok így elnézést hogy nem tudom a nevét. Éa nagyon zavaró hogy megszeretném tanulni az akkordokat de ahol a 3-as bundban kell lefogjam a húrokat annyira zörög hogy elrontja a hangzast. Új húrokat vettem ráraktam és ugyanúgy csinálja ugyhogy nem annak a hibája volt. Tehát végülis valahogy meg kene emeljem a húrokat de nem tudom hogy ezt hogy tehetném meg. Gondoltam rá hogy lereszelek az érintőből valamennyit de nem hiszem hogy jót tenne neki :D

2016. dec. 15. 20:59
 1/7 anonim ***** válasza:
Ha lehet tegyél fel képet és úgy könnyebb lesz látnunk.Esetleg ha valami kissé nehezebb akkordot tanulsz akkor az is gond lehet,hogy nem elég erősen fogod le vagy nem jó helyen.
2016. dec. 15. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Megprobálok képet csinálni róla. Nem az lesz a baj mert ugy probáltam rögtön hogy csak egy húrt lefogtam először az első bundban aztán a másodikban és így végig és csak a 3.bundban zörög de ott mindeggyik kivéve az É húrt azt látom is hogy nem ér hozzá de a többi igen.
2016. dec. 15. 21:13
 3/7 A kérdező kommentje:

[link]


Ahol bekarikáztam ahoz érnek hozzá a húrok miközben a 3-as bundban lefogom a húrokat. De tényleg csak annál csinálja és nagyon zavaró.

2016. dec. 15. 21:19
 4/7 Waff ***** válasza:

Üdv :)