Kezdőoldal » Tini párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Hogyan flörtöljek vele?

Figyelem! A Tini párkapcsolatok kategória kérdései 16 éven felüli látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 16 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan flörtöljek vele?

Figyelt kérdés
Egy 16éves csajjal 2hete ismerkedek snapen, eléggé bejön nekem külsőre is és belsőre is, és szerintem én is neki. Flörtölni akarnék vele h tudassam vele hogy többet akarnék. Amatőr vagyok a flörtölésben, az lenne a kérdésem hogy konkrétan mit írjak neki, hogy kezdjem el?

2018. júl. 20. 18:39
 1/8 anonim ***** válasza:
80%

-Szióka! A rendőrség üldözi a farkamat, nincs valami hely, ahol elbújhatna?


Biztos siker, tesó!

2018. júl. 20. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
De ilyen troll szöveget miért kell írni? Nem értem h nem unalmas-e h feljösz ilyen kommenteket írogatni.:D
2018. júl. 20. 18:52
 3/8 anonim ***** válasza:
Szerintem találkoznod kellene vele élőben, ott kicsit könnyebb bókolni neki.
2018. júl. 20. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
60%
2: Nem unalmas, mert kb fél évente járok ide. :D
2018. júl. 20. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Nekem ez mindig beválik!!

Prezentálom is:

F:Szia

L:Hali

F: És erre azt mondja a csaj: Úristen, ez a legnagyobb farok amit valaha láttam! Mire én: Tudom!

F: Bocsi nem ide...Mizu?


Használd egészséggel de csak is jó célokra!

2018. júl. 20. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Mennyi troll, ezért szeretek ide feljönni.