Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Ha valaki hosszú ideig, több...

Ha valaki hosszú ideig, több hétig van eszméletlenül lélegeztető gépen, akkor annak milyen az anyagcseréje? Hogy tud ilyenkor enni, nagy dolgot intézni?

Figyelt kérdés
Szerencsére még nem volt ilyenben részem, laikus vagyok!!
2021. dec. 4. 19:01
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Még tudatos állapotban is kibírod 3 hétig éhen. 2 hétig voltam altatva, kaja zéró, nyilván széklet sincs ilyenkor. Folyadékot infúzión kaptam, 15 kilót fogytam, de volt miből. Ilyenkor nagyon lassú az anyagcsere. Amikor felébresztettek, még csak éhes se voltam.
2021. dec. 4. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

És ilyenkor fürdetnek, vagy legalább tisztába tesznek?

Gondolom fogmosás, meg ilyenek szóba sem jöhetnek?!

2021. dec. 4. 19:25
 3/11 anonim ***** válasza:
83%
Katéterrel zacskóba megy a vizelet. Néha lemossák a beteget. Fogat mosni minek, ha nem eszik?
2021. dec. 4. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
86%

Fürdetni nem lehetséges, mivel az ember a gépekre van kötve. Néha lemossák szappanos szivaccsal. Fogmosás fölösleges, mivel nem eszik semmit az illető.

Azt azért tudni kell, hogy ilyenkor az életért küzdenek, szóval nem a pipere, meg a frissen borotvált arc a legfontosabb. Továbbá néhány esettől eltekintve, pár hét után vagy felébred az illető, vagy meghal. Ha sokkal tovább van altatásban, akkor a szövődményekbe, tüdőgyulladásba, stb fog belehalni. Magyarul nem kell aggódni a hosszú haj, szakáll, vagy a töredezett körmök miatt, vagy hogy nem lett rendesen megmosva a füle mögött.

2021. dec. 4. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
70%

Jaj, jaj, de sok oktalanság van itten, kérem szépen!