Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Légcsavaros repülőgépnél...

Légcsavaros repülőgépnél normális az, ha szinte állandóan korrigálni kell, mert soha nincs egyensúlyban a két szárnyprofil?

Figyelt kérdés
2011. szept. 17. 08:34
 1/3 anonim ***** válasza:

Ennek nincs köze a légcsavaros meghajtáshoz, legfeljebb annyiban, hogy alacsonyabban képesek csak repülni ca. 7500m, és itt még nem annyira nyugodt a levegő.

Ugyanezen a magasságon a sugárhajtásúnak is állandóan korrigálni kéne, de van annyi "esze", hogy más okoknál is fogva feljebb jár.

2011. szept. 17. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ahogy a motor fordulatszáma változik úgy igényli a korrekciót. De nem is írtad hogy modellről vagy rendes nagy repülőről van szó.
2011. szept. 17. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Ha a két szárnyprofil eltérése miatt van az állandó korrigációkényszer, akkor nem.


Igazából a szárnyak beállításait is lehet kismértékben változtatni, de annak inkább a gyári specifikációnak kell megfelelnie. Állandóan szükséges kismértékű korrigációra pedig vannak megoldások, ha megnézel egy Cessna oldalkormányt, akkor a meghajlított fémlap rajta ilyen célt szolgál.


(Látom hogy az alkalmazott tudományokban van a kérdés, igazából én gyakorlati oldalról ismerem valamennyire, nem aerodinamikával foglalkozom)

2011. szept. 17. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!