Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Evolúciós szempontból azok az...

Evolúciós szempontból azok az emberek a sikeresebbek akik hisznek valamiféle természetfeletti erő létezésében legyen az Isten vagy bármi, mivel sokkal könnyebben megbirkóznak a halál és az elmúlás gondolatával és nem nyomasztja őket a téma?

Figyelt kérdés

#evolucios kiválasztodás
febr. 1. 15:56
1 2 3 4
 21/39 A kérdező kommentje:
na de akkor nyomjátok, hogyan lett az ember egy fiú és egy lány ha nem isten teremtette őket egy időben? Egyáltalán hogyan lett az ember és hogyan tudott szaporodni? (megköszönném ha az én értelmemhez képest leírnátok a gondolatotokat a témáról) Tudjátok teljesen laikus vagyok a természettudományhoz
febr. 1. 17:05
 22/39 anonim ***** válasza:
100%
#21 Ismétlem: próbáltál már disznónak viccet mesélni?
febr. 1. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/39 sadam87 ***** válasza:
100%

#21

Hát jó, próbáljuk meg. Nem úgy kell elképzelni, hogy egyszer csak előtoppant a semmiből az ember. Az ember és a csimpánz közös ősből fejlődtek ki. Az evolúció során (leggyakrabban) kis örökletes változások halmozódnak fel. Az ősi populáció (legalább) két részre szakadt. A két populáció elszigetelődött egymástól. A felhalmozódó mutációk, örökletes különbségek miatt egyre jobban eltértek egymástól. (Ezen kívül más környezethez is alkalmazkodtak. A csimpánzok ősei inkább erdeihez, az emberek ősei meg valószínűleg szavannán életek.)

Tehát nem volt olyan, hogy egyszer csak lett egy ember. Fokozatosan fejlődött ki az emberek nemzetsége, majd a modern emberi faj a csimpánzzal közös ősünkből. Egész populáció (sőt, általában kapcsolatban álló populációk) változtak apró (legalábbis általában apró) változások sorozatával. Így nem is létezik az evolúció elméletben az a probléma, amit felvetsz, hiszen szó nincs egy pillanat alatt való megjelenésről. Sem arról, hogy először csak egyetlen emberpár lett volna.