Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Mi a különbség a C3 és a C4...

Mi a különbség a C3 és a C4 csapágy között? És ezek a jelzések mire utalnak?

Figyelt kérdés
2010. nov. 1. 21:38
 1/10 anonim ***** válasza:
82%
Futáspontosság /azaz illesztési hézag/, pl. autó főtengelynél be kell kalkulálni a melegedésből adódó tágulást/méretnövekedést, normál csapágyat beépítve üzemmeleg állapotban besül, berágódik, kikékül...
2010. nov. 1. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Jól írta az első ugyanabból a csapágyból többféle hézagút csinálnak ahol melegadés van és nincs hűtés ott nagyobb kotyogásút lehet használni.Ahol a sima futás követelmény pld szerszámgépeknél ott kis hézagút használnak.
2010. nov. 1. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
És amibe gyárilag C3-mas kell, abba ha valaki C4-est tesz azzal árt neki valamit?Simson Főtengely és váltó csapágyról van szó.Csak azért kérdezem, mert valaki írta h neki mindenhol C4-es csapágya van, de gyárilag C3-mas kell bele.
2010. nov. 2. 00:37
 4/10 anonim ***** válasza:

Műszaki leírások - Confidenza Csapágyszolgálat - a leggyorsabb csapágy

C2, szűkebb mint a Normál csapágy. C3, bővebb mint a Normál csapágy. C4, bővebb mint C3. C5, bővebb mint C4. R, Nem szabványos radiális csapágyhézag ...

www.confidenza.hu/muszaki.html - Tárolt változat - Hasonló

Egy picit lazább illesztésű /nem elrontott és válogatott! ilyenre csinálják/, nagy gond nem lehet. Viszont normál csapágytól már állt be 1 hét után a Wartburg főtengelyem.

2010. nov. 2. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
22%

Az tök gáz ha egy autó főtengelyén golyóscsapágy van.

(mert ugye arról beszélünk)

Hogy itt mennyi szakember van....?

2013. jan. 23. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

"Az tök gáz ha egy autó főtengelyén golyóscsapágy van.

(mert ugye arról beszélünk)

Hogy itt mennyi szakember van....?"

Ember! Láttál már Wartburgot? Láttál a műszerfalon olajnyomásmérőt vagy visszajelző lámpát? Láttál olajnívópálcát egy Wartburgban?

Szegénykém 2 ütemű és keverékkenésű, nincs olajteknő, nincs olajszivattyú, nincs a főtengelyben olajfuratozás és akkor már nincs szokványos fekvőcsapágy sem.

Golyóscsapágy van! A neki megfelelő futáspontosságú..

A hajtókarok sem a szokásos csapágyazásúak sem lent, sem fent...

Hogy itt mennyi szakember van....?

2013. jan. 23. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
12%
Én meg autót mondtam,nem wartburgot,főleg nem kétüteműt aminél a keverékkenés miatt nem lehet siklócsapágyat használni,pedig kb háromszor tovább bírná a motor.Amúgy nekem a négyütemű wartburg ugrott be,nem is tudtam hogy léteznek még kétüteműek,valamikor gyerekkoromban láttam utóljára.
2013. jan. 26. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
54%
7-es, van arc nem is kicsi, csak nem AMG Mercedesed van???
2013. jún. 19. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
83%
7-es, igen léteznek még 2T Wartburgok. Elmondon neked hogy a világ egyik legjobb konstrukciója a Wartburg (természetesen a maga kategóriájában). A kis 1000ccm-es motort lehetetlen megfőzni, rendkívűl kevés probléma van vele, és az alkatrészei elnyűzik a kasznit. Nekem örökségből van egy 1973-as Wartburg 353 de Luxe autóm. A motorba az elmúlt 40 év alatt 588 711 km került, és a mai napig megy. Tavaly esett át teljes körű felújításon, 2 millió forintott költöttem rá. Svájcban egy kiállításra idén mentem ki vele, egy úriember 50 000 eurót igért érte, ha ott hagyom neki. A belseje vajszín bőrrel teljesen átt lett kárpítozva, megkapta a gyári festés színének metál formáját (okker sárga), a kilincsek, a küszöbb, a lökhárítók, a lámpatest körüli burkolat, a kipufogó leömlők és a blokk egy része és az eredeti disztárcsa nikkeleztetve lett, a blokk teljesen felújítva, a fékek rendbe téve, a műszerfal világos barna bőrrel áthuzva és belekerült a gyári rádió is felujítva és lefestve. Egyedül a lámpaburkolatok lettek rajta újak, amit egy németországban élő bácsikától tudtam megvenni, aki a garázsa polcán tartotta eredeti csomagolásba még a 70-es évek végéről (nagyon nehéz volt felkutatni, de sikerült). Összeségében elmondható hogy a Wartburg egy nagyon szép autó mind a mai napig.
2013. okt. 25. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

"A kis 1000ccm-es motort lehetetlen megfőzni"


Kivéve, ha a jármű körülötte nem egy Barkas :D

2016. márc. 21. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!