Kezdőoldal » Tudományok » Egyéb kérdések » Nagyon nagy pro akarok lenni...

Nagyon nagy pro akarok lenni matekból és fizikából! Mit javasoltok mit tegyek érte, illetve megfelelő-e az ha az alábbiakat csinálom (lent)?

Figyelt kérdés
9es diák vagyok.matekhoz eddig is jó érzékem volt, de nem foglalkoztam vele, fizikával pedig azért nem, mert rossz tanárom van.de mivelhogy letisztult bennem hogy gépészmérnök szeretnék lenni, és szeretnék versenyeket nyerni illetve eredményesen szerepoelni rajtuk, ezért nekiálltam szabadidőmben foglalkozni velük.napi 2 Kömal feladatot oldok (egyenlőre még csak K-t,C-t, de próbálkozok néhány geometriai B-vel is, mivel ez érdekel a legjobban) és ezen felül hétvégente régi versenyfeladatokat.ezekkel csak az a gond, hogy ha nem geometriait oldok akkor nem tudatosan oldom a efladatot, csak elkezdem lesz ami lesz alapon, és bizony sokszor megakadok.a gyakorlatlanság miatt van, vagy ez is javulni fog idővel?ezzel a módzserrel mennyire fogom elérni a célomat?mit tanácsoltok hogy még jobb lheessek?bárminemű kultúrált választ szívesen vennék. előre is köszönöm (bocsa a betűzési hibákért)
2011. febr. 13. 18:59
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

Én hülye vagyok a számoláshoz, viszont ahhoz hogy elérjem a célomat sokat kell tanulnom. Én is így vagyok vele ahhogy te.De ez fejleszti a legjobban a gondolkodási készséget, hogy nem egy algoritmus alapján oldod meg az adott példát, hanem saját magad jössz rá. Bár ehhez igencsak vasideg kell és sokszor lehetetlennek tűnik de azért van ez az oldal hogy ha gondod van akkor megkérdezed és egy kis szerencsével hozzáértő ember válaszol.


A megoldás:Tanulj sokat és fizika órán figyelj oda.Ha marad plusz időd olvass könyveket a témában és mindenekelött írd meg a házit. :)


JustFeelGood

19/f

2011. febr. 13. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%

Matekból oldogass Arany Danis példákat, fizikából pl. Mikolás példákat. Itt találsz feladatokat.: [link]