Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Utazás » Magyarország

A kérdés

Tatán miért vannak olyan sokan a Tatabánya Tata közti járat megállójában?

10.-es diák vagyok 3 éve utazok tatabánya tata között busszal,de egyik évben sem voltak ilyen sokan.Előzö évben még ülőhelyek is voltak,de most még állóhelyek sincsenek.2-5 között szoktam kivánszorogni a tatai buszmegállóhoz és mindig 300-an vannak ott csak diákok.Amikor jön egy busz az is eleve tele van szóval szokott olyan lenni hogy 3 buszt kell várni hogy egyáltalán összenyomódva beférjek a buszba és mindig jönnek diákok a buszmegállóhoz szóval kb. olyan az egész hogy sorba kell állni hogy haza juthassunk ami egy kicsit gáz.Aki tatán lakik nem tud erről valamit,hogy miért vagy csak megnőtt a szaporulat vagy mi?Buszjáratokat nem töröltek szóval nem ez probléma.

Keress kérdéseket hasonló témákban: Tata, Tatabánya, busz, buszmegálló, iskola, buszjárat

09-09 19:30  Privát üzenet  Tetszik 

A válaszok
Lehet, hogy nyílt ott egy új iskola.

A válaszíró 63%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/6Időpont 09-10 09:35 Privát üzenet
Fejér megyében lakom, itt is tapasztaltam egy kis utasszámnövekedést, de messze nem ilyen vészes a helyzet, kb. visszaállt a pár évvel ezelőtti utasszám. Lehet, hogy később kicsit csökkenni fog.

Hogy a kérdésre is adjak megoldást: vagy átállsz vonatra, vagy írtok petíciót a KNYKK-nak, hogy sűrítse és/vagy csuklósítsa a járatokat.

A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/6Időpont 09-10 11:57 Privát üzenet
Gréti 7 nevű felhasználó válasza: