Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mi lehet a probléma?

Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés
Október 28-án foglaltam neten a Wizz Air honlapján repjegyet a páromnak. Letelt a 12 banki munkanap ami rendelkezésre állt a Wizznek hogy lekönyveltesse a pénzt. Tegnap előtt visszajött a számlámra a pénz, bementem a bankba, semmit nem tudtak mondani, felhivtam a Wizzt, ott meg csak azt tudják mondani hogy ez egy sikeres, megerősített tranzakció és nem értik a problémát, teljesen rendben van a foglalás. Számla is van róla. Nagyon aggódom nehogy a párom ne tudjon velem jönni. Gyakorlatilag ingyen utazik, ha visszaküldték a pénzt. A Wizz Air meg nem jelzett hogy utaljam át nekik. Sosem volt ilyen eddig. Mi lehet a gond és mit tudok tenni?
2019. nov. 14. 21:52
 1/4 anonim ***** válasza:
Kérdezd meg a Wizztől, hogy mit csinálj
2019. nov. 14. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Kártyával fizettél vagy átutalással?
2019. nov. 14. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Kártya
2019. nov. 15. 00:13
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Valami technikai hiba történhetett.

Ha a foglalásnál rendezettnek írja, akkor ne foglalkozz vele, legyen ezbau ő bajuk. Ha ki tudjátok nyomtatni a beszállókártyát, akkor utána már nem nagyon lehet gond.

2019. nov. 15. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!