Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Miért van az, hogy a Wizz-nél...

Miért van az, hogy a Wizz-nél foglaltam repülőjegyet, teljesen kifizettem Pénz+Wizz kredit, mégis kaptam mailt "Your flight is not totally paid" szöveggel..?

Figyelt kérdés

Dear XY,


One last step to finalize your booking.


We are contacting you as it appears we did not yet receive the complete payment for your booking under XY confirmation code. According to our records there is an outstanding amount of 0 HUF due.



2023. jan. 5. 15:50
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Ez egy rendszerhibának tűnik, mivel 0 HUF a hiányod.
2023. jan. 5. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Szerintem is. Magát a foglalást tudod kezelni?
2023. jan. 5. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

a foglalás megvan, elfogadva és állapot: Megerősítve.

Csodálkoztam is a mailon.

a 60min eltelt, mégse törölték:

Should you wish to finalize this booking, the outstanding amount has to be covered in full not later than 60 minutes after the first payment.

2023. jan. 5. 17:22
 4/4 anonim ***** válasza:
Akkor szerintem ezzel nem kell foglalkozni.
2023. jan. 5. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!