Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Mit tehetek ha az online...

Mit tehetek ha az online chekkolás után vettem észre, hogy az ékezetet a nevemben átírta a rendszer?

Figyelt kérdés
Sajnos a beszálló kártya nyomtatása után vettem észre. Van két "ö" betű a vezeték nevemben, amit magától átírt "oe"-re. Első repülésem és nem tudom mit kezdjek vele. A kérdéses légitársaság a Ryanair. Egy kis segítség jól jönne.

#utasbeszálló
2014. jún. 8. 07:48
 1/4 anonim ***** válasza:
Semmit, nem szamit. Ha meg a rendszer igy atirta valoszinu igy jelolik mert nincs pontos o a betukeszletukben.
2014. jún. 8. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Miután világosan le van írva mindenhol, hogy az angol ABC betűit kell hasznalni. Igy teljesen normalis, ha átírja a rendszer, hiszen ilyen betűk nem szerepelnek az angol abcben. O, vagy oe lesz.
2014. jún. 8. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Semmit ne tegyél. A hivatalos átírás történt, amikor ö betűből oe lesz, á betűből aa stb... Ez a normál folyamat része, semmi pánik ;-)


A többieknek meg üzenem, hogy a ryanairnél lehet ékezetes betűket használni foglaláskor. Semmi gond nincs ezzel, mint látszik tudja mit csináljon vele a rendszer. Csak nem kell emiatt pánikolni :-D

2014. jún. 8. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nyugi. Senkit nem érdekel a dolog.
2014. jún. 8. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!