Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Pegasus oldalán vettem jegyet,...

Pegasus oldalán vettem jegyet, de nem kaptam semmilyen e-mailt, ez probléma?

Figyelt kérdés

Mikor megvettem ,akkor utána beléptem a számlámra és onnan levonták a pénzt.

Viszont a foglalás ellenőrzését sem tudom az oldalon megcsinálni,mert nem írtam fel a foglalási számot,mert gondoltam e-mailben úgyis kiküldik majd azt is.


2016. júl. 13. 14:02
 1/2 anonim ***** válasza:

Fel kellett volna írnod azt a PNR számot...

Enélkül elég macerás a visszakeresése. Várj még picit, ha nem jön semmi, hívd őket az ügyfélszolgálatukon fel.

(Visszanéztem, szinte azonnal küldtek minden emailt a foglalás után, tehát ha nem kaptad, lehet elütötted az email címedet).

Ők ezt írják: If you have made a note of your PNR (reservation number), you can go to the Manage my Bookings page and carry out a search by entering it with your surname, or you can contact our Call Centre for more details.

Angolul vagy törökül tudjál az ügyintézéshez. Emailt írni esélytelen nekik.

2016. júl. 13. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
2016. júl. 13. 21:53

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!