Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » A Ryanair folyamatosan szaraks...

A Ryanair folyamatosan szarakszik . Most éppen az utasok állták el egyik gépük útját mert nem vették fel a csomagokat a gépre. Kinekk képzeli magát a Ryanair vezetője hogy eszt megteszi?

Figyelt kérdés
2018. júl. 22. 18:39
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
82%
Mellesleg amíg 3000 Ft-ért repkedek velük, addig én nem rinyálok, hanem betartom a szabályaikat. Még sosem szivattak meg semmivel érdekes módon, ez valahogy mindig azokkal történik meg, akik "csak 2 centivel lépik túl a mérethatárt", csak egy ólomtömb súlyban levő cuccot akarnak felhozni, csak egy héttel indulás előtt akarják átíratni a jegyet stb. Lehet, hogy a British Airwaysnél meg a KLM-nél nem kell fizetni az ilyesmiért (nem tudom, hogy így van-e, javítsatok ki, ha nem), de hogy nem is fogsz velük pár ezerért repkedni, az tuti.
2018. júl. 22. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
63%

> Lehet, hogy a British Airwaysnél meg a KLM-nél nem kell fizetni az ilyesmiért


A nagy túrót! Nekem éppen a BA-val esett meg, hogy az összes táskát ketrecezték a kapunál. Tény s való, hogy ritkábban teszik de megtehetik. Az Air Canada kedvenc szórakozása, hogy mérlegre teteti az összes kézitáskát és tíz kilón felül nem engedi. Még business-en is kekeckedtek velem egyszer ezért, nem tetszett nekik a 13kg-os hátizsák, hát kettészedtem. Az American Airlines egyszer a check in-hez vezető mozgólépcső alján állított meg minket, aki nehéz kézipoggyászt próbált vinni. Soroljam még?

2018. júl. 23. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
60%

És ezt a támadó hangnemet mégis mire véljem?

Ha nem tűnt volna fel, épp arra próbáltam rávilágítani, hogy ez a trükk nem egy új találmány, amiért minden szemétnek el kell hordani a fapadosokat (ahogy ezt tette pár korábbi kommentelő). Plusz azt is leírtam, hogy nem vagyok benne biztos, hogy ez a puccosabb légitársaságoknál is így van (de ha esetleg mégis, akkor a repjegy is tuti nem 5000 Ft)

2018. júl. 23. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
20%
Kb. 20-30 légitársasággal repültem eddigi útjaim során. Fapados ugyan mindössze kétszer volt, de elég is volt. Bár én a Turkish, a Brussels airlines-t, LOT-ot és és a nagy kedvencemet, az Aeroflotot is ide sorolnám. A Delta és a Lufthansa viszont mindent vitt eddig nálam. Ha tehetem, akkor nagyobb nemzetközi utakra ezt a kettőt használom. Illetve kelet felé a Thaiokat. Valahogy nekem pl a mindenki által agyondicsért Emirates-szel rengeteg problémám volt mindkét utam során. Úgyhogy van abban igazság, hogy nem csak a fapadosokon van probléma, bár egy 1-2 óránál hosszabb útra semmiképpen nem ülnék fel mégegyszer egyikre sem.
2018. júl. 23. 03:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
59%
Azért a Turkish Airlinest és a LOT-ot vicces a fapadosokhoz hasonlítani 😂
2018. júl. 23. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
0%

"A cég nem készült fel ennyi csomagra és nem ismerte a bunkó magyarok utazási . szokásait."


A cég több mint hat éve van jelen Budapesten, és korábban is volt már egy ideig. A többi országban mennyi idő alatt ismerte ki az utazási szokásokat?

2018. júl. 23. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
24%

Csal saját példámból indultam ki. A Turkish egyetlen egy alkalommal sem ért időben a reptérre. Minden alkalommal elhagyták, vagy összetörték valamelyik bőröndöt.

A LOT meg még ennél is rosszabb. Nevetséges mind a kettő, és igenis, nekem csak rossz élményem volt velük. Szánalmas banda, képesek lettek volna még 12 órával későbbi gépre rakni, mert a 6! Óra múlva indulóra nem volt hely. Úgy hogy ott is ők késtek, mert nem tudták, hol a pilóta (na ne már)...

2018. júl. 24. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!