Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mit csináljak ha kifizettem a...

Mit csináljak ha kifizettem a szallasomat elso napon, a Hotel Aranybikaban de a wc torott, ha lehuzom hatul folyik. Szoljak a recepcion?

Figyelt kérdés
2019. szept. 30. 19:09
 1/7 anonim ***** válasza:
Nyilván. Vagy csendben kibírod wczés nélkül.
2019. szept. 30. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ha gond van jelezni kell, hogy mielőbb megjavíthassák. Mi kiégett lámpa miatt szóltunk, 10 perc múlva már jöttek is izzót cserélni.
2019. szept. 30. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
83%

B#zdmeg, hogy tudsz ekkora kreténséget kérdezni?

Te szentséges atyaúristen...

2019. szept. 30. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Már ott hibát követték el hogy betetted a lábadat a Bikába. Nem te kérdeztél róla vagy két hete? Mondtuk hogy ne...


Cseréltesd ki a szobát, bár kétséges hogy a másik jobb lesz-e.

2019. szept. 30. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Ha nem tudod használni a wc-t, hát sz@rjál a küszöbre.
2019. szept. 30. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Szólj nekik. Mert a végén még neked számoljál föl!
2019. szept. 30. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Igen, nyilván szólj.


De van egy még fontosabb dolog: fogadd meg, hogy legközelebb elolvasod a szálloda értékelését foglalás előtt. Az például , hogy elhanyagolt a szálloda, kiderült volna.

2019. okt. 1. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!