Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Kft. -ben nem dolgozik senki...

Kft. -ben nem dolgozik senki mert máshol van 36 órát meghaladó munkahelyük, de bevétel van. Kérdésem milyen költséget lehet elszámolni és milyen módon? Pl autó, telefon, ügyintézés . Köszönöm előre is a válaszokat.

Figyelt kérdés
2010. okt. 6. 14:53
 1/2 anonim ***** válasza:
Erre való a könyvelőd, ezért fizeted, tőle kérdezd meg.
2010. okt. 6. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Ha az autó a kft nevén van, akkor számolhatod el a költségeit (törlesztés, biztosítás, súlyadó, javítás, benzin) viszont ha személyautó, akkor kell rá fizetni cégautó adót.

Telefonköltséget akkor számolhatsz el, ha a cég nevén van a telefon, de meg kell osztanod a költséget, és a magáncélú használatot ki kell fizetned, vagy nem osztod meg és személyi jellegű kifizetés, ami után meg kell fizetni az adókat és járulékokat.

Ügyintézés: személyi jellegű kifizetés, az így kifizetett összeg adó és járulék köteles; adójóváírás nem érvényesíthető, mivel nem bér jellegű kifizetés.

A bevételed miből származik? Az azzal kapcsolatos költségeket számolhatod el. Elég kevés olyan bevételi forrás van, ahol nem kell dolgozni érte, nincs a bevétel mögött munka (ha pl ingatlanjai vannak a kftnek és azokat adja bérbe, akkor valóban kvázi munka nélkül jön a bevétel)

2010. okt. 7. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!