Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Mit tegyek, ha az adómból...

Mit tegyek, ha az adómból visszaigényelt összeg nem érkezett meg az egészségpénztári számlámra?

Figyelt kérdés

Adóbevallásomat munkáltatómmal készíttettem el. A 11M29M-05 megnevezésű lapon a lényegesebb pontoknál látszik, hogy megfelelően van kitöltve:


"138. Az összevont adóalap utáni adó terhére utalandó összeg (d oszlop) - 34,000"


NYILATKOZAT

"139. A 138. sor "d" oszlopában lévő összeget kérem a (az) Medicina Egészségpénztár elnevezésű 18097560241 adószámú pénztár 121000111001493200000000 számú bankszámlára utalni."


Leellenőriztem, helyes az adószám, és az egészségpénztár számlaszáma is. Az egészségpénztári számlámon viszont nem jelent meg a 34000 forint. Kihez fordulhatok ilyenkor segítségért?



2012. aug. 4. 15:25
 1/2 A kérdező kommentje:

A kérdésem sztornó, most néztem meg az egészségpénztári számlámat, és kiderült, hogy júl. 27-én utalták a pénzt.


Most már csak az a kérdésem, hogy erre nem 30 nap állt rendelkezésükre? Ilyenkor nem illet meg valamilyen kárpótlás a késedelem miatt?


(a kérdező voltam)

2012. aug. 4. 15:30
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
A biztosítóknál is van némi átfutási idő, amíg jóváírják a számládon a beérkező pénzt. Nekem önkéntes nyugdíjpénztárnál van számlám, neten keresztül utalom a tagsági díjat, ami most már elvileg 4 óra alatt megérkezik, és mégis nagyjából két hét, mire az ottani számlámon (azt is látom netes felületen) megjelenik a pénzt.
2012. aug. 4. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!