Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ha külföldre megyek dolgozni,...

Ha külföldre megyek dolgozni, amikor azt a NAV-nak bejelentem, kell még valami extra információt szolgáltatni?

Figyelt kérdés

Pl. a cég nevét, ahol el fogok helyezkedni, ideiglenes lakcímet, stb.

Illetve mi a helyzet akkor, ha még pontosan nem tudom ezeket az információkat, mert nagyon képlékeny az egész, de van ilyen irányultságú tervem?



2014. dec. 11. 19:10
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
OEP fogja kérni a kinti biztosítód nevét és a biztosítási számodat kijelentkezéskor. A NAV nem. Náluk, csak egy X-et kel tenni a kockába, meg az időpontot, hogy mikortól van kint állásod.
2014. dec. 11. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Köszi szépen!


És ha ezeket az infókat csak akkor tudom meg, amikor kiérek, más elintézheti a nevemben, mondjuk ha írásbeli meghatalmazást adok neki ehhez?

2014. dec. 11. 19:49
 3/4 anonim ***** válasza:
Meghatalmazással intézheti, de egyszerűbb, ha nyitsz egy ügyfélkaput bármelyik okmányirodában, vagy kormányablaknál (pár perc alatt megvan) és elektronikusan intézed (bárhonnan)
2014. dec. 11. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi szépen!
2014. dec. 11. 20:25

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!